(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Autoitalia si iLeo au lansat o campanie online pe bloguri, in care participantii joaca leapsa cu un un Fiat 500. Mai precis, timp de 6 saptamani, un numar de 6 bloggeri, incepand cu Cristian Manafu, partener la compania de evenimente Evensys si unul dintre cele mai cunoscute nume in blogosfera, au ocazia sa testeze noul Fiat 500 jucand leapsa intrei ei cu noul model auto de la Autoitalia.
Campania a inceput din aceasta saptamana prin testul pe care il face Cristian Manafu pe manafu.blogspot.com fiecare blogger care a condus automobilul urmand sa decida cine il va prelua, masina circuland astfel, de la un blogger la altul, timp de mai bine de o luna de zile.
Promovarea acestei actiuni se realizeaza si prin bannere in care mesajul de lansare este inlocuit cu unul care ii invita pe vizitatori sa vada masina configurata de un anumit blogger si impresiile lui despre noul Fiat 500 pe website-ul modelului auto. Astfel, campania de lansare a unui produs nu promoveaza in mod direct produsul, ci opiniile si reactiile celor care l-au testat.
Prin campania „leapsa pe bloguri” pentru Fiat 500, marketingul auto recidiveaza astfel la un al treilea proiect de anvergura pe aceasta zona neconventionala. Graffiti BBDO si Media Direction au construit o intreaga campanie pe bloguri pentru Dacia, iar Audi de la Porsche Romania a mers pe un proiect similar in care 10 bloggeri alesi de importator si agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, au avut spre testare noul model A4.