Festivalul „Vino la Apos!”. Profi si agentia Godmother redescopera mestesuguri stravechi, artizanat autentic, experiente si gusturi din Romania
Luni, 14 Noiembrie 2022

 

”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.

AdPlayers. Info

Profi & Godmother redescopera mestesuguri stravechi, artizanat autentic, experiente si gusturi ca-n povesti din Romania in festivalul „Vino la Apos!”.  

Potrivit initiatorilor, ”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.

Cand ai modelat alama ultima data? Cand ai calarit intr-un peisaj pitoresc? Cand ai lasat un mesaj pe o tigla realizata manual? Cand ai mirosit ultima data dulceata de nuci proaspat facuta? Cand ai mancat mancare gatita la ceaun, in aer liber, doar din ingrediente proaspete? Cand ai impletit ultima data un cos de nuiele?




Invitati de seama la evenimentul din aceasta toamna au fost Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei si Alteta Sa Principele Radu al Romaniei, precum si reprezentanti ai Ministerului Agriculturii, parlamentari, oficialitati.

Aproape 1.000 de participant, in satul Apos, din zona Sibiului

Toate aceste experiente dar si multe altele au putut fi traite de cei aproape 1.000 de participanti de la „Vino la Apos!”, eveniment care a avut loc in aceasta toamna in satul Apos, din zona Sibiului, cu ocazia sarbatoririi a 700 de ani de la prima atestare documentara a localitatii.

Evenimentul a fost construit sub forma unui festival local, o adevarata sarbatoare dedicata celebrarii spiritului local si investitiei in pastrarea traditiilor in acest mic sat din Transilvania. 

Targul producatorilor locali si ai mesterilor artizani i-a imbiat pe participanti cu preparate autentice si amintiri unicat, demonstratiile ecvestre i-au minunat, plimbarile cu caii, trasura si poneii i-au invitat la a descoperi peisajul pitoresc al satului sasesc, pranzul traditional a fost pregatit exclusiv din bunatati locale, atelierele pentru copii le-au permis sa isi exprime creativitatea in feluri variate, iar concertele de muzica folk si spectacolele de dans traditional au incantat intreaga audienta.


Participantii au putut vizita si Biserica Evanghelica din sat, deschisa publicului pentru prima data dupa 40 de ani. Cei interesati au avut sansa sa afle detalii despre mestesugul vechi de sute de ani, transmis din generatie in generatie, al realizarii manuale a tiglelor, vizitand singura tiglarie traditionala din regiune, reconstruita cu sprijinul The Prince’s Foundation, asociatie al carei presedinte este Regele Charles al III-lea.

„Sunt proiecte pe care le faci pentru ca ai credinta ca poti sa faci o schimbare in bine. ”Vino la Apos!” a fost prima caramida pusa la transformarea unei idei in plan: aceea de a le arata oamenilor fata pierduta a Romaniei, o chemare la redescoperirea unei parti care ne defineste ca popor. Sunt mandra ca am facut acest proiect, deloc usor, intens si plin de satisfactie profesionala. Abia asteptam sa descoperim si alte fete nevazute ale Romaniei prin proiectele urmatoare!” a declarat Alice Gavril, Client Service Director Godmother

Alaturi de Profi, echipa Godmother s-a implicat inca din primele etape ale proiectului in conturarea si definirea sa si a gestionat in totalitate declinarea conceptului in toate elementele folosite in cadrul evenimentului precum si implementarea si coordonarea sa integrala in locatie.

Evenimentul „Vino la Apos!” face parte din seria de actiuni de responsabilitate sociala care se desfasoara sub umbrela Profi - Punem suflet si include piloni precum sustinerea producatorilor locali si a comunitatilor, sanatate, educatie, cultura, inovatie sau mediu.


Mai mult in Campanii, Retail, Festival


PUBLICITATE: