„Bugetul de marketing de anul acesta este de aproximativ 200.000 de euro, in crestere fata de 2011 - iar mare parte din aceasta suma, aproximativ 90%, va fi investita in BTL” a declarat pentru adplayers Adela Costinas - Marketing Manager Logitrade, despre investitiile in marketing ale companiei.
Marketing? Pentru fiecare marca in parte. Pentru brandul de ciorapi Laura Baldini, printre obiectivele de marketing setate de Logitrade se numara cresterea notorietatii brandului, crearea si intarirea legaturii emotionale cu consumatoarele. Cea mai noua investitie in comunicarea Laura Baldini in Romania este noul site.
„Credem ca acest nou site sustine obiectivele pe care ni le-am propus, in special cel de comunicare cu consumatoarele - proces deja inceput prin scrisorile de dragoste care se gasesc in ambalaje, precum si conversatiile pe care le purtam cu ele online, inclusiv pe social media”.
In prezent, produsele „Laura Baldini sunt prezente in 1600 de puncte de vanzare directe, reprezentative pentru aproximativ 80% din retailul modern. De la lansarea pe piata locala consumatoarele din Romania au cumparat peste 5 milioane de perechi de ciorapi Laura Baldini. „Pana la finalul anului compania previzioneaza vanzari de circa 3 milioane de perechi”, a mai spus Adela Costinas, estimand vanzarile marcii de ciorapi italienesti pentru 2012.
Mai mult in Conturi.