Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecut“Factor estimeaza pentru sfârsitul anului 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR”, a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut. Seful companiei a mai afirmat ca, pentru 2007, Factor estimeza o crestere cu 20% fata de 2006.

Compania condusa de Tino Furtuna, totodata si unul dintre membrii formatiei Holograf, este o casa de productie si post-productie publicitara care activeaza în industrie de mai mult de 11 ani.

Factor ofera clientilor sai solutii integrate pentru productia de spoturi publicitare si filme de companie, montaj audio-video, înregistrare si editare de sunet, “sound design”, compozitie muzicala, grafica 2D si 3D. Compania s-a relansat pe piata în acest an sub o noua identitate vizuala si cu un site interactiv -  www.factor.ro.

“2006 a reprezentat pentru noi un an de crestere, în care ne-am consolidat pozitia pe piata ca fiind una dintre cele mai performante, creative si prompte case de productie si post-productie publicitara din România”, este de parere Tino Furtuna.

Clientii

Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecutDintre lucrarile mai importante, cei de la Factor mentioneza campania "Alege Oferta de Turism Intern (cu 6 spoturi TV) pentru agentia Vitrina Advertising, client: Autoritatea Nationala pentru Turism si spotul "300 de Fox" - realizat pentru producatorul de mezeluri Fox, agentie: DDB, client Fox.

Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecutFactor lucreaza pentru agentii de publicitate cum sunt Cohn & Jansen | Ashley&Holmes, DDB Bucharest, Publicis, Foss, Free Communications, Funky Business, Gavrila&Asociatii, GMP, Global Media, Grey, Headvertising, Image Promotion, Lowe , Maximize Communications, McCann Erickson, Millenium Communication, Next, Cap, Ogilvy, Propaganda, Punct, Red Cell, Scala JWT, Starlink, Vitrina Advertising, Violet, Young&Rubicam/Team Advertising.

100.000 EUR investitii numai în 2006

2006 a fost si unul de investitii importante, mai spune Furtuna. Astfel, investitia totala în acest an pentru echipamente tehnice a depasit 100.000 EUR.

În 2006, oficialii companiei sustin ca Factor si-a dezvoltat capacitatile de productie, departamentul extinzându-se cu o noua locatie dedicata acestor servicii si beneficiind de expertiza unor producatori si regizori angajati permanent, iar departamentele de editare video si audio, precum si cel de grafica 2D si 3D s-au îmbogatit cu noi.

Echipamente noi

Departamentul de sunet se bucura de 4 statii de lucru ProTools – cel mai puternic sistem de editare audio disponibil pe piata, de un server dedicat gestionarii bancilor de sunet pentru efecte si muzica de librarie licentiata, de cele mai performante microfoane din industrie, de un sistem automat de sincronizare a vocii cu imaginea si de un sistem perfectionat de montaj audio-to-video.

Departamentului de editare video i s-au adaugat doua noi grupuri de montaj Avid Adrenaline HD, iar grafica 2D si 3D se realizeaza fiecare cu ajutorul a câte 2 statii, a unei statii Prism de compositing si visual effects si a unei “render farm” care reduce considerabil timpul de executie al lucrarilor.

FaFactor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecutctor.ro

Prin intermediul site-ului companiei, clientii au acces la un modul securizat de urmarire si gestionare în timp real a proiectelor. Datorita acestuia, spun reprezentantii Factor, clientii pot interveni în derularea proiectului si pot supraveghea desfasurarea proiectelor complexe, o inovatie spune compania, pe piata din România care ofera avantajul unor timpi redusi de decizie si aprobare a proiectelor.

Site-ul www.factor.ro mai contine o sectiune de casting online pentru voci în cadrul careia clientii pot selecta colaboratorii pentru realizarea spoturilor radio sau TV. Factor spune ca a reusit, în 2006, si un nou record de eficienta al companiei – 17 spoturi radio într-o singura zi.


PUBLICITATE: