Factor a castigat licitatia pentru spoturile
Marti, 16 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Casa de productie si post-productie publicitara Factor a castigat  licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania "Awarness Campaign for ROP" (Programul Operational Regional), finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana. Potrivit Factor, la pitch au participat zece case de productie.

“Pentru realizarea proiectului, am adus la filmare echipa ce detine titlul de Campioana Mondiala la "domino falling", compania "Weijers Domino" din Olanda, care a realizat conceptul creativ "live"”, a declarat Tino Furtuna, General Manager Factor.

„Proiectul a implicat o munca foarte elaborata, specialistii olandezi lucrand trei zile, timp in care au montat un numar total de 10.000 de piese de domino in 8 tablouri. Din punct de vedere tehnic, pentru a pune in valoare caderea dominourilor, la filmare am folosit un obiectiv specializat T-Rex care permite filmarea la nivelul pieselor de domino”,  a mai spus Tino Furtuna.

Conform reprezentantilor casei de productie, campania este realizata de catre agentia Mercury 360 pentru clientul Ministerul Dezvoltarii si cuprinde, pe langa alte materiale de comunicare, trei spoturi radio, pentru care echipa audio a casei de productie a compus o linie melodica speciala  si trei spoturi TV.

PUBLICITATE: