( AdPlayers.ro ) Mult mai cunoscut celor care isi doresc sa incerce un automobil, „drive-test-ul” pare sa cucereasca si alte domenii in care clientul vrea sa faca „o tura cu „masina”. Pentru a face cunoscute performantele imprimantelor Kyocera, potentialilor clienti li se propune un “drive-test” cu noile imprimante. Obiectul campaniei concepute si derulate de Create Direct pentru Scop, il reprezinta imprimantele laser Kyocera, distribuite exclusiv in Romania de Scop.
Create Direct a luat „cheile” imprimantelor de la Scop si le pune in mana celor interesati sa testeze performantele echipamentelor de birou Kyocera.
Adrian Alexandrescu, Executive Director, Create Direct
“Companiile vizate primesc o documentatie legata de noile imprimante si apoi, in urma unui follow-up telefonic, sunt invitate sa vada „pe viu” performantele acestora, in cadrul unui „drive-test” chiar la propriul sediu, prin intermediul unui reprezentant Scop”, explica Adrian Alexandrescu, Executive Director al Create Direct.“Promovam un produs foarte competitiv pe piata imprimantelor, fiabil si economic. Create Direct este deja un partener traditional al nostru pentru astfel de campanii, iar rezultatele proiectelor anterioare ne dau convingerea ca si de aceasta data rata de succes a campaniei va fi una foarte buna”, a declarat Ioana Ciolpan, Marketing Communication Manager la Scop.
Dupa cum spun reprezentantii sai, agentia Create Direct ofera clientilor sai solutii end-to-end de marketing direct si se adreseaza in principal companiilor business-to-business, cu servicii precum business intelligence, targetare si segmentare, servicii creative, generare de lead-uri sau programe de loializare. Pe langa Scop Computers, printre clientii Create Direct se numara companii precum Microsoft, Hewlett-Packard, British American Tobacco, Novensys sau Mobexpert.
Una dintre primele companii de IT de pe piata romaneasca potrivit companiei, Scop este unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse informatice hardware si software. Fondata in 1994, compania a atins in anul 2004 o cifra de afaceri de peste 50 mil. USD. Cu o echipa formata din peste 150 de specialisti IT, Scop isi propune sa sustina reteaua sa nationala de peste 800 de parteneri in promovarea unor branduri cum sunt Toshiba, Microsoft, HP, Fujitsu Siemens, Kyocera, 3Com, Veritas, Acer. ( Iulian Toma )