Un show live cooking Tefal desfasurat in parteneriat cu Jamila Cuisine a cumulat pe doua pagini de Facebook peste 80.000 de vizualizari in direct si un reach de 300.000 de persoane, anunta reprezentantii de comunicare Tefal de la Pure Media. Proiectul a fost posibil prin implicarea unei echipe Tefal, Saatchi & Saatchi si The Geeks.
Programul live cooking a mai inregistrat 9.747 comentarii, 934 like-uri si 189 share-uri, in timp ce peste 500 persoane s-au inscris in competitie pentru a castiga unul dintre cele trei mixere Tefal Powermix puse in concursul transmis live.
Fanii din comunitatile celor doua pagini au avut la dispozitie o saptamana sa aleaga preparatul pentru live. Votul publicului a mers catre o delicioasa reteta de briose cu capsuni, pe care Jamila a pregatit-o cu ajutorul mixerului Tefal Powermix.
Pe parcursul sesiunii de live cooking, Jamila a interactionat cu fanii, raspunzand in timp real intrebarilor si comentariilor primite pe paginile Tefal si Jamila Cuisine. La final, trei dintre cei mai activi fani au fost recompensati cu un mixer Tefal Powermix.
„Ne-a placut foarte mult optiunea de live video anuntata de Facebook si am vrut sa o testam printr-o actiune fulger. Cu Jamila Cuisine avem o colaborare pe termen lung si astfel s-a nascut ideea unui cooking show transmis pentru prima data in direct pe paginile noastre de Facebook. Reactiile fanilor au fost excelente, semn ca acest nou feature se preteaza foarte bine pe segmentul nostru de piata, unde sunt multe intrebari despre cum se pot obtine cele mai bune rezultate in bucatarie pentru orice preparat”, explica Matei Goncea, Digital Marketing Manager South Central Europe Groupe SEB.
„Cand cei de la Tefal m-au provocat sa facem aceasta premiera in materie de live cooking am fost foarte entuziasmata. Acest tip de eveniment imi ofera posibilitatea sa interactionez cu fanii intr-un mod direct si sa ii aduc in bucataria mea, sa gatim impreuna pas cu pas. Faptul ca live-ul a fost transmis pe ambele pagini simultan a fost cu atat mai interesant, pentru ca am putut comunica si interactiona cu fanii din ambele comunitati, reunindu-i la aceeasi masa pentru a prepara impreuna o reteta delicioasa de briose. Mai mult, au putut sa vada «pe viu» cat de usor se poate pregati un desert acasa, totul live, fara montaj, fara scenariu, iar asta mi se pare minunat”, spune Geanina Staicu-Avram, de la Jamila Cuisine.
Show-ul live cooking a fost pus in scena de o echipa de la Tefal - Matei Goncea (Digital Marketing Manager); Gabriela Velicu (Trade Marketing Manager) si Saatchi & Saatchi + The Geeks: Roxana Ionescu (Social Media Manager), Ioana Teodorescu (Brand Communication Manager). Proiectul a fost comunicat in media de agentia Pure Media.
Mai mult despre Pure Media
Mai mult in Conturi, PR