Cea de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv.
adplayers. info
Campanie nationala „Fabrica de Clatite” Tefal, cu premii zilnice si o bucatarie de 2.000 de euro. Cea de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv. Organizat de agentia Pure Media Solutions, evenimentul s-a desfasurat zilele trecute la restaurantul Chefs Experience din Bucuresti, unde marca a transformat clatitele, un desert popular, intr-o specialitate gourmet.
In cadrul show-ului interactiv, Tefal a lansat un nou produs, noua tigaie Panda, cu elemente decorative, al carei design grafic interior permite realizarea unor clatite inedite, in forma de urs panda. La evenimentul de lansare a mai participat un brand romanesc distins cu prestigioase premii internationale pentru calitate - Magiunul de prune Topoloveni.
„O reteta foarte populara si aparent simpla, precum cea de clatite, se poate transforma intr-o adevarata delicatesa, daca esti creativ si ai tigaia potrivita. Desenul din interiorul tigaii Tefal Panda, ce reproduce fata unui urs, aduce o doza de ludic si alunga monotonia din bucatarie, transformand prepararea clatitelor intr-o experienta amuzanta” a declarat Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Groupe SEB Romania.
“Decorarea clatitelor este activitatea preferata a intregii familii, iar pentru aceasta avem nevoie de un gem de calitate, fara zahar si fara conservanti Suntem bucurosi ca la Fabrica de Clatite am avut alaturi de noi Magiunul de Topoloveni, care a desavarsit gustul clatitelor noastre”, a motivat oficialul de marketing participarea brandului romanesc Topoloveni.
Campania nationala „Fabrica de Clatite Tefal – productii presarate cu creativitate” se desfasoara intre 14 martie si 8 mai; in aceasta perioada, cei care achizitioneaza orice tigaie, cratita sau oala Tefal, si inscriu bonul si data prin SMS sau pe www.tefal.ro, pot castiga unul dintre cele trei premii zilnice sau marele premiu: o bucatarie in valoare de 2.000 euro.
Mai mult despre Pure Media Solutions
Mai mult in PR, Conturi, Campanii
Articole inrudite:
Comunicarea Groupe SEB Romania (Tefal, Rowenta, Krups) castigata de Pure Media Solutions