FRIENDS Advertising castiga o promotie extrema Rexona Men
Miercuri, 13 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

FRIENDS Advertising anunta castigarea celei mai recente campanii promotionale REXONA MEN pentru UNILEVER SCE, spun oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate formate in jurul nucleului creativ Sorin Tranca – Bojan Spasic.

Potrivit reprezentantilor FRIENDS Advertising, dupa ce a invatat repede si bine hair, house hold cleaners, body-care si trade marketing alaturi de UNILEVER, agentia de publicitate deschide acum manualul deodorante si ii provoaca pe barbati sa faca echipa cu Ionut Iftimoaie la Pamplona.

“Aveam nevoie de o agentie capabila sa inteleaga instantaneu ce avem noi nevoie, iar FRIENDS este genul acesta de agentie”, motiveaza alegerea agentiei Bogdan Toacse, Deo Category Manager USCE. „Ne punem mari sperante in aceasta activare prin care REXONA MEN isi consolideaza pozitionarea - „antiperspirantul care ofera barbatilor protectie extrema”, a mai afirmat oficialul Unilever.

Derulata intre 15 mai – 15 iulie, conform autorilor campaniei, promotia “Fa echipa cu Iftimoaie la Pamplona” are menirea de a completa, printr-un concurs national, echipa romaneasca de curajosi ce vor participa la un concurs european de tip adventure, desfasurat in celebra localitate din Spania.

In cadrul proiectului, adauga agentia care dezvolta campania promotionala REXONA MEN de la Unilever, peste 200 de competitori din intreaga Europa se vor intrece in teste de aptitudini, rezistenta fizica si pricepere, iar concursul se va finaliza cu faimoasa cursa de tauri.

Reprezentantii agentiei mai spun ca FRIENDS Advertising a demarat deja pregatirea materialelor creative, punctul de plecare fiind comunicarea la raft (foto). Campania promotionala este sustinuta pe TV, in presa, pe internet si prin actiuni directe in magazine.

Potrivit reprezentantilor dce comunicare ai campaniei, UNILEVER este liderul categoriei de deodorante din Romania, cu 21.4% cota de piata valorica (AcNielsen Retail Audit, Martie -Aprilie 2007), cea mai mare parte din aceasta cota de piata fiind realizata de Rexona.


PUBLICITATE: