Exporta 30 %. De 10 ani in comunicare, Pastel estimeaza 1,5 Milioane EUR si in acest an.
Luni, 27 Iulie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Cu 10 ani de comunicare, Pastel a ales in urma cu 5 ani sa se pozitioneze ca agentie integrata. Dana Nae Popa si Ioana Mucenic, cele doua partenere fondatoare ale agentiei, au inceput sa lucreze in publicitate in urma cu 12 ani. S-au hotarat sa faca pasul antreprenoriatului in al IV-lea an de facultate, pe cand aveau doar 21-22 de ani.

Astazi, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa. Pastel participa la licitatii internationale din care iese castigatoare nu doar pentru performanta de business a fondatorilor, cat si pentru balanta de export/ import a Romaniei.

„Exportam un procent de aproximativ 30% din serviciile agentiei” a declarat pentru adplayers Dana Nae Popa, partener al agentiei alaturi de Ioana Mucenic.

In 2014, agentia a incheiat anul cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 Milioane euro, in crestere cu aproape 50% comparativ cu anul precedent. Cum merge anul acesta? „Dupa prima jumatate a anului, anul 2015 se mentine in linie cu evolutia anului precedent” a afirmat pentru adplayers Dana Nae Popa.

Nu se tem de concurenta agentiilor mari. Experienta in licitatiile intrernationale unde s-a batut si a castigat in competitie cu nume grele din publicitate le-a adus increderea de care orice echipa are nevoie. Si este clar ca nu le este teama, atata vreme cat in portofoliul de clienti Pastel se regasesc Reckitt Benkiser (Durex), JTI, Renault sau Mondelez International.

„Am batut agentii mari in licitatii. Nu ne este teama. Clientii vor astazi rezultate, nu premii in festivaluri de publicitate” afirma Ioana Mucenic, speaker in evenimente de marketing despre cum sa-ti pastrezi si sa comunici cu clientii agentiei.

Mucenic  a tinut de curand un cuvant la evenimentul de marketing si comunicare Brand Management, alaturi de vorbitori din afara granitelor tarii. „Cum sa fii un client mai bun?” este o intrebare de la care oamenii de marketing participanti i-au aflat deja raspunsul celor 12 ani de comunicare impliniti de partenerele agentiei Pastel.

Mai mult despre Pastel

Pastel se pozitioneaza o agentie de comunicare integrata, specializata in crearea de experiente de brand. Agentia a crescut organic, avand in prezent 30 de angajati si o cifra de afaceri care depaseste 1,5 milioane de euro. 65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza, iar pentru acestia, agentia ofera atat servicii specializate (in-store, PR, design, evenimente, digital), cat si servicii integrate (campanii de comunicare 360 la nivel local si regional).

Portofoliul de clienti al agentiei cuprinde clienti precum  Avon, Bonduelle, Beko, Bergenbier, Colgate-Palmolive, Durex, Dacia, JTI, Kika, Mondelez, Royal Canin, Podravka, Tenaris Silcotub. Compania are sediul in Bucuresti, dar lucreaza la nivel regional pentru piete precum Polonia, Bulgaria si Grecia.

Mai mult in adplayers report


PUBLICITATE: