Fondata de catre jurnalistii specializati in gastronomie si vinuri care au provocat adoptarea de catre Parlament a „Zilei nationale a gastronomiei si vinurilor din Romania”, Cosmin Dragomir si Cezar Ioan, impreuna cu antreprenorul HoReCa Eugen Catalin Mahu, miscarea de idei #WeAreRomania #YouAreWelcome se deruleaza prin Asociatia culturala „Curaj Inainte”
AdPlayers. info
„Curaj Inainte: You Are Welcome!” – Bucatarie autentica si savuroasa, izvorata din toate influentele istorice si geografice, vinuri si alte bauturi autohtone cu personalitate, evenimente si stil de viata contemporan romanesc – acestea sunt axa si sloganul pe care se desfasoara cea mai recenta initiativa de comunicare pentru promovarea Romaniei catre publicul national si international: WeAreRomania.com.
Fondata de catre jurnalistii specializati in gastronomie si vinuri care au provocat adoptarea de catre Parlament a „Zilei nationale a gastronomiei si vinurilor din Romania”, Cosmin Dragomir si Cezar Ioan, impreuna cu antreprenorul HoReCa Eugen Catalin Mahu, miscarea de idei #WeAreRomania #YouAreWelcome se deruleaza prin Asociatia culturala „Curaj Inainte” si pune in prim-plan o Romanie plina de gust si bucurie de a trai, primitoare si apetisanta, care merita descoperita.
Acestora li s-au alaturat, in prima faza, si alti specialisti din diferite domenii si care aduc plusvaloare initiativei: Stefan Chiritescu (strategii de marketing), Carmina Nitescu (turism), Adriana Sohodoleanu (gastronom), Adelina Boboc (comunicare), Mihnea Dumitru (societate civila).
„You Are Welcome” – idee materializata pentru inceput sub forma unui „think tank” si a platformei de comunicare online in limba engleza WeAreRomania.com – pune la dispozitie un vector de comunicare pentru diferite demersuri organizate de catre fondatori, precum festivaluri culinare, conferinte, filme de prezentare, trasee de oenogastroturism, publicistica de profil. La fel de binevenite sunt si actiunile intreprinse de diferite alte entitati cu scopuri similare.
„Daca nu vorbim noi despre valorile culturii gastronomice romanesti, o vor face altii – prost!”
„WeAreRomania.com este un demers privat, voluntar, prin care suplinim lipsa interesului autoritatilor sau amatorismul dovedit de mult prea multe ori in promovarea Romaniei turistice in afara tarii. Ne dorim sa crestem un vehicul de comunicare a valorilor noastre adaptat la noile tehnologii si trenduri in social media. In acest moment suntem o mana de entuziasti care aloca benevol o parte din timpul lor constructiei acestui proiect: am initiat discutii si cu alti parteneri de lunga durata din diferite domenii de interes pentru acest demers, iar lista este deschisa pentru orice persoana care poate aduce plusvaloare”, arata fondatorii.
,,De promovarea prin intermediul acestei platforme pot beneficia atat antreprenorii locali care contribuie la dezvoltarea comunitatilor, asociatiile de promovare a unor concepte pretabile temei generale, dar mai ales Organizatiile de Management de Destinatie si alte institutii cu scopuri similare. Propunerile sunt trecute prin filtrul editorial al echipei WeAreRomania.com si promovate in functie de oportunitate si de ritmul de dezvoltare a proiectului. Serviciul este gratuit in limita disponibilitatii echipei coordonatoare. Initiatorii isi doresc si isi propun atragerea de fonduri pentru autosustinere si dezvoltare” conchid initiatorii.
Cu exemple concrete disponibile sub forma de carti sau diverse resurse online, fondatorii proiectului mai arata ca, „Daca nu vorbim noi, in cunostinta de cauza, despre valorile culturii gastronomice romanesti, vor continua sa o faca altii si vom ajunge ca Romania sa fie cunoscuta prin enormitati precum «ciorba radauteana din porcusori de Guineea», «tofu ca antreu traditional romanesc», «crab de Alaska si somon in retete autohtone cu vechime» sau «cappuccino de pe vremea lui Dracula».
Toti cei care vor sa contribuie, sustina sau sa propuna diferite colaborari sunt rugati sa scrie la adresa contact@weareromania.com
Mai mult in Branding