Experienta Rama Creme Bonjour (Unilever SCE) a ajutat Brands&Bears in campania de lansare Hochland Creme (Hochland AG)
Marti, 26 Mai 2009
 
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Experienta campaniilor concepute in trecut pentru Rama Creme Bonjour (Unilever, n.r) ne-a ajutat din plin”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Bulfinschi, General Manager al Brands & Bears, agentie autoare a recentei campanii de lansare Hochland Creme (Hochland Romania). Compania de publicitate condusa de Bulfinschi a mai lucrat in trecut pentru aceeasi categorie de produse in campanii Rama, de la Unilever.

Potrivit reprezentantilor Brands & Bears, campania de lansare pentru crema de branza Hochland Creme reprezinta un prim pas in strategia de consolidare a pozitionarii premium a acesteia. Mesajul central al campaniei a fost dezvoltat pornind de la pozitionarea inedita a Hochland Creme in functie de momentul de consum. Autorii campaniei mai spun ca „pentru a sustine acest suflu nou de diferentiere in categorie, echipa de creatie si-a propus sa surprinda emotiile reale ale unei familii care se bucura de o gustare pe cat de hranitoare, pe atat de usor de consumat”.

Spotul a fost filmat cu sprijinul casei de productie Saga Film si a regizorului Vincent van Brus si, dupa cum  explica reprezentantii agentiei de publicitate „surprinde cu umor o situatie inedita in care un pusti simpatic pregateste in joaca sandvisuri cu Hochland Creme pentru parinti sai, ca parte din ritualul sau de ‘majordom’ din acea dimineata”.

Pe langa reprezentantii clientului – Hochland Romania: Dan Oprescu - Marketing Director  si Elena Zloteanu – Brand Manager, in campania de lansare Hochland Creme a mai participat echipa agentiei de publicitate  Brands&Bears formata din Cristina Lambru – Creative Director, Razvan Vrabie - Art Director, Bianca Mihai – Copywriter, Razvan Medrea – Client Service Director si Alex Gheorghiu - Account Manager. 


PUBLICITATE: