Exclusiv pentru Generatia Z.Telekom Romania Mobile lanseaza in premiera #BESTY, cartela preplatita la 2 euro credit.
Luni, 09 Decembrie 2024

,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.

AdPlayers. info

Pentru doar 2 euro credit, fiecare tanar din Romania, cu varsta de la 14 la 25 de ani, poate beneficia pana la finalul lunii ianuarie 2025 de noua oferta pentru cartela preplatita creata de Telekom Romania Mobile special pentru Generatia Z.

eCartela #BESTY este singura de acest fel din piata de telecom, si, cu ajutorul ei, tinerii pot experimenta libertatea in comunicare, fiind conectati in mediul digital, oricand si oriunde s-ar afla.

Oferta promotionala eCartela #BESTY include optiunea Mobil Nelimitat 2 si vine cu urmatoarele beneficii: minute si SMS-uri nationale nelimitate plus trafic de date nelimitat, valabilitate de 30 de zile, totul la doar 2 euro credit lunar. Oferta se adreseaza exclusiv tinerilor cu varsta intre 14 si 25 de ani, care au un telefon compatibil eSIM si este valabila pana la 31 ianuarie 2025.

Totodata, impreuna cu aceasta oferta, Telekom Romania Mobile lanseaza si tehnologia eSIM care permite conectarea si utilizarea retelei mobile fara a mai fi nevoie de o cartela SIM, pe suport fizic. Astfel, noua eCartela #BESTY beneficiaza de o activare simpla si rapida, exclusiv online, pe www.telekom.ro/besty, urmand pasii indicati.

„Lansam astazi un produs complet digital: cartela eSIM poate fi achizitionata online, iar pretul este unul foarte competitiv, creat sa atraga atentia celor din Generatia Z. eCartela #BESTY redefineste comunicarea pentru aceasta categorie de clienti, Telekom Romania Mobile fiind singurul operator care are dezvoltat in prezent un astfel de produs complet personalizat, dedicat Generatiei Z. Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.

Acest nou produs este insotit de o campanie de comunicare fresh: #treabaMEA care vorbeste, arata si se misca in pas cu cei carora li se adreseaza, cu tendintele lor, muzica lor si modul lor de exprimare. Campania va rula pe canalele de comunicare favorite ale tinerilor, precum si in alte medii.

Mai mult in Campanii, Telecom, Promotii


PUBLICITATE: