(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Evenimentul de lansare pentru Dacia Sandero a avut un buget cu 6 cifre (in EUR, n.r) ”, a declarat pentru AdPlayers Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia, referindu-se la bugetul evenimentului de lansare al noului model Dacia Sandero, fara sa dezvaluie insa valoarea exacta a acestuia.
Evenimentul care a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la World Trade Plaza din Bucuresti a reunit peste 500 de personalitati si s-a desfasurat in regia Publicis Events, agentie specializata in management de evenimente parte a grupului condus de Teddy Dumitrescu.
„Stiam ca vom avea acest eveniment de lansare inca de acum 6-7 luni, timp in care care am facut si caietul de sarcini”, a mai spus Liviu Ion. „Am stabilit obiectivele, am stat de vorba cu echipele de marketing si comunicare de la noi pentru a stabili ce mesaj urma sa transmitem, iar in momentul in care conceptul a fost inchegat, am trimis brief-ul la agentiile care urmau sa participe la licitatie”.
„La concurs au participat agentii care au prezentat concepte de foarte buna calitate”, a mai spus Liviu Ion. Potrivit lui oficialului de comunicare de la Dacia, conceptul lansarii modelului Dacia Sandero a fost ales in urma unei licitatii la care au participat trei agentii specializate in management de evenimente.
Licitatia a inceput in urma cu doua luni si jumatate, cu brief-ul si caietul de sarcini al evenimentului, Publicis Events fiind desemnata compania castigatorare datorita conceptului care a corespuns cel mai bine cu obiectivele directiei de comunicare de la Dacia.
„Am avut, printre invitati, ziaristi, oameni de business, personalitati din diverse medii care prin preocuparile si conexiunile lor sunt purtatorii de mesaj al nou lansatului Dacia Sandero”. A adaugat Liviu Ion. „A fost un eveniment de magie, in care oamenii au fost tinuti in priza tot timpul”.
Dezvaluirea noului Dacia Sandero a cuprins mai multe momente. Evenimentul a inceput cu un moment in care a fost infatisat noul logo Dacia, urmat de un numar sustinut de 12 acrobate de la Circul Globus.
A urmat dezvaluirea noului Model intr-un numar special de magie sustinut de Jean-Pierre Benoit, de la Mécamagic, Franta, unul dintre colaboratorii binecunoscutului David Coperfield. Totul s-a incheiat cu o explozie de confeti si prezentare modelului Sandero tuturor celor invitati, un moment sustinut de Jojo, vedeta de televiziune care a incheiat dealtfel seria de momente desfasurate sub semnul magiei.