(AdPlayers, Iulian Toma)
Ciuc Nefiltrat s-a lansat cu Ogilvy Public Relations. Evenimentul a avut loc in seara zilei de 22 iulie la Lost Society, vis-a vis de Cinema Pro din centrul Bucurestiului. MC al evenimentului a fost Franck Evers - Master Pourer adus de Ciuc din Olanda, un maestru in turnarea perfecta a berii. Lansarea a reunit intre 50 – 70 de jurnalisti si oficiali ai productaorului de bere, Heineken Romania.
Oficialii agentiei de relatii publice nu au comentat bugetul evenimentului de lansare, dar surse din piata au afirmat pentru AdPlayers ca un eveniment cu un maestru de ceremonie din Olanda si o locatie premium in centrul Capitalei ar putea avea un buget de aproximativ 5 mii EUR.
Pregatirea lansarii Ciuc Nefiltrat a inceput in urma cu o luna. Ana Maria Muresan, Corporate Communication la Heineken Romania spune ca l-a cunoscut pe Frank in urma cu 4 ani in Olanda cand preda „Perfect pint”, in cadrul unei conferinte interne unde prezenta turnarea perfecta a berii. Asa i-a venit si ideea conceptului de lansare a noului Ciuc Nefiltrat. „Barbanul trebuie sa arate increzator cand toarna berea”, este doar unul din sfaturile lui Frank, pentru cei care isi doresc sa toarne berea perfect.
„Piata de bere nefiltrata din Romania este inca una tanara, insa credem ca acest segment se va extinde odata cu maturizarea pietei, berea nefiltrata devenind in timp o bere cu traditie, cum este deja in alte tari”, declara Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken Romania, prezent la eveniment.
„Toata lumea are un taxi la sfarsitul evenimentului. Cand va bucurati de bere nu va urcati la volan”, a mai afirmat seful companiei, la sfarsitului cuvantului de lansare, precizand ca producatorul recomanda consumul responsabil de Ciuc Premium.
Mai mult in PR