(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Am castigat clientul la inceputul acestui an”, a afirmat, pentru AdPlayers, Roxana Popescu Memetea (foto)- Managing Partner la Brandstalk, vorbind despre castigarea Europa FM in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group. „Am fost invitati sa prezentam mai multe concepte pentru, la acel moment, viitoarea campanie de imagine ”.
„Am primit un brief, ne-am intalnit de cateva ori cu clientul dupa care le-am prezentat propunerile pe care cei de la Europa FM le-au placut”, explica derularea colaborarii, sefa agentiei. “Ulterior am batut palma si suntem fericiti ca am inceput o colaborare care speram sa fie una de lunga durata”.
Oficialul nu a dezvaluit bugetul EuropaFM. Potrivit managerului Brandstalk, agentia de publicitate va oferi clientului suportul strategic si creativ de comunicare, contul de media urmand sa fie derulat direct de EuropaFM. Executivul agentiei spune ca aceasta este prima campanie derulata de Brandstalk cu EuropaFM si ca, in curand, vor mai fi si alte proiecte de comunicare.