(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Bugetul de media al Dr. Oetker va fi gestionat, in 2008, de catre MediaCom Romania, agentie de media care a castigat contul in urma unei licitatii desfasurate in primul trimestru al acestui an. Potrivit unor evaluari AdPlayers din piata de media, contul de media Dr. Oetker se ridicca la peste 2,5 Milioane EUR.
Conform unor surse din piata, la licitatie au mai participat alte doua companii, printre care s-a numarat si agentia Media Direction, companie de media care a administrat contul inainte de concursul de media.
„Pitch-ul a fost, intr-adevar, foarte solicitant, pentru ca vine pe fondul cresterii fara precedent a complexitatii pietei de media din Romania”, a spus Carmen Lixandru, Director General al MediaCom Romania. „Am aratat ce ar trebui schimbat, ce putem noi sa facem atat la nivelul negocierilor media cat si pe zona de strategie”.
MediaCom Romania va gestiona comunicarea integrata Dr. Oetker pe toate canalele traditionale: TV, print, radio, internet, Out-of-Home. Una dintre campaniile in derulare, o promotie Dr. Oetker include un prim spot realizat in intregime in Romania.
Stefania Sofronie, Director de Marketing al companiei a motivat alegerea agentiei castigatoare in urma unei analize complexe, care s-a intins pe mai bine de o luna si jumatate si in care au fost luate in calcul criterii precum rezultatele procesului de buying, creativitatea si ideile noi privind planificarea strategica, cunoasterea si intelegerea marcii Dr. Oetker si a produselor sale.
/ PROFILE - MediaCom Romania
Parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial, agentia MediaCom Romania, este prezenta in Romania din 2004. Agentia este specializata in servicii de strategie, planificare si negociere media, avind totodata si o divizie de cercetare de piata. Dintre cele mai importante conturi gestionate de MediaCom Romania fac parte: Procter & Gamble, Nokia, Unicredit, Star Foods, Bwin, Emirates, National Geographic, New Yorker, Opus Land (Cosmopolis), Deichmann.
/ MARKET - Dr. Oetker
Dr. Oetker este unul dintre cei mai puternici producatori de aditivi de patiserie, prafuri pentru deserturi si conservanti din Romania, fiind prezent pe piata locala cu peste 90 de produse (inclusiv pizza congelata si musli), majoritatea fabricate in tara, la Curtea de Arges. Cifra de afaceri, la nivelul anului 2006 a fost de 31 de milioane de euro, cu o marja a profitului operational de 20%.