Estimat la cateva zeci de mii de euro pe an, 4AcePR gestioneaza bugetul showroom-ului care aduce Roberto Cavalli Home
Miercuri, 17 Februarie 2016
 adplayers. Iulian Toma

Estimat la cateva zeci de mii de euro pe an, 4AcePR gestioneaza bugetul activitatilor de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni, dedicat produselor exclusiviste pentru casa ale unor marci cum sunt Home Luxury Tableware, Home Linen, Home Luxury Tiles, Gaia, Galassia si Cristallo Collezioni.

Contactati de catre adplayers, reprezentantii agentiei de relatii publice nu au oferit detalii privind valoarea bugetului de comunicare.

Potrivit Strategia de comunicare integrata implementata de 4AcePR pentru Collezioni include activitati de branding, media relations, online&social media, VIP Endorsement, precum si promovare directa, brandul adresandu-se iubitorilor de obiecte exclusiviste, care isi regasesc inspiratia in colectiile marilor branduri.

“Comunicarea showroomului Collezioni a avut la baza o cercetare amanuntita a specificului local al pietei de luxury, o piata in dezvoltare, care ofera numeroase oportunitati de comunicare” a declarat Mihaela Mitu, Managing Director 4AcePR.

 “Succesul acestui proiect se bazeaza pe alegerea unor parteneri care sa ne impartaseasca viziunea legata de imaginea perfecta, atat cand am facut selectia brandurilor, a echipei care s-a ocupat de amenjarea spatiului, dar si a echipei de comunicare.” a declarat Roxana Alexandrescu, Managing Partner Collezioni.

Fondata in 2002, agentia 4AcePR este membru fondator al retelei internationale de agentii independente PR Network. Compania de relatii publice ofera servicii solutii de comunicare integrata si are in portofoliul de clienti ARMACO Distributions, Atentie!, Domeniile Mennini, Dulce by Paula, Eurosender, Falcon Electronics, Qipa, Restart, Brother, Olympus, Wonderspa.

Mai mult in PR, Licitatii


PUBLICITATE: