Estimat la 400.000 EUR, bugetul de media Xerox a intrat in portofoliul mediaedge:cia
Vineri, 23 Ianuarie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Estimat la aproximativ 400.000 EUR, potrivit unor surse AdPlayers din piata de publicitate, bugetul de media Xerox a intrat in portofoliul mediaedge:cia. Contul a migrat la agentia condusa de Bogdan Prajisteanu, dupa ce anul trecut era la fosta divizie de media de la Young & Rubicam / Team Advertising, afiliata la reteaua Maxus.

Oficialii agentiei de media nu au putut fi contactati pentru a comenta estimarea bugetului, insa intr-o comunicare a companiei de media condusa de Bogdan Prajisteanu se arata ca Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care va gestiona contul de media al Xerox Romania, in urma unui parteneriat initiat la nivel de retea, incepand cu luna ianuarie 2009.

Potrivit informarii, pentru 2009, obiectivele de comunicare ale brand-ului Xerox vizeaza promovarea serviciilor de document management specializate pe industrii precum si promovarea echipamentelor color si solutiilor pentru birouri.

„Pentru atingerea obiectivelor de comunicare ale clientului Xerox, ne propunem ca in mixul de media sa subliniem rolul Internetului ca si canal de vanzari, ceea ce cu siguranta va da un plus de performanta rezultatelor anului 2009,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, al MEC Romania.

Miruna Constantinescu, Marketing Director, Xerox Romania si Republica Moldova, a mai afirmat deasemenea ca in acest an compania isi propune sa identifice si sa exploreze oportunitatile pe care le ofera piata intr-o perioada dificila, si ca se bazeaza pe sprijinul MEC Romania pentru a ajunge cu mesaje puternice si eficiente la clientii Xerox, actuali si potentiali.


PUBLICITATE: