Estimat la 20 mii EUR, re-branding Raraul ( Albalact ), cu BrandTailors
Luni, 08 Februarie 2010
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Estimat de surse AdPlayers la un buget de 20 mii EUR, BrandTailors a incheiat proiectul de re-branding Raraul, pentru Albalact.

Contactati de catre AdPlayers, reprezentantii companiei de strategie si design de brand au evitat sa comenteze valoarea bugetului.  Oficialii BrandTailors au precizat ca "valoarea bugetului de re-branding pentru unele proiecte complexe poate sa depaseasca si peste 100.000 EUR".

Procesul de redesenare a marcii Raraul a inceput in luna iunie 2009, si este la al doilea proiect dezvoltat BrandTailors pentru Albalact, dupa relansarea gamei de iaurturi Fulga. Actiunea are loc in contextul achizitionarii pachetului majoritar de actiuni al producatorului Raraul SA de catre  compania Albalact.

“In realitate, Raraul este proiectul cu care am castigat increderea echipei de management Albalact ulterior fiindu-ne atribuita si sarcina de revitalizare a design-ului de ambalaj Fulga”, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

Transformata in prezent intr-o marca de branzeturi cu distributie nationala, Raraul a fost redesenat de BrandTailors sub conceptul de design de ambalaj “Stele in lapte”. Autorii spun ca au desenat logotipul brand-ului folosind un font cu caracter arhaic interpretat ulterior intr-o maniera moderna. Design-ul logo-ului formeaza un tot unitar cu sloganul si grafica de ambalaj, axandu-se pe cerintele inaintate de catre compania Albalact: integrarea imaginii iconice a Pietrelor Doamnei in semnatura vizuala a brand-ului Raraul. 


PUBLICITATE: