(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Media Direction, agentia de media a grupului BBDO Romania, a fost desemnata castigatoare a contului de media Univer, in urma unei licitatii organizate in luna februarie. Fondata in Ungaria, Univer este o companie producatoare de maioneza, mustar, ketch-up si pasta paprika.
Potrivit estimarilor AdPlayers, contul de media s-ar putea situa in jurul nivelului de 1,5 – 2 Milioane EUR.Conform reprezentantilor de relatii publice ai Media Direction, care nu au dezvaluit insa valoarea investitiilor in media ale clietului, agentia va oferi pentru noul sau client toate serviciile de media, incluzand: planning, media buying, strategie si research pentru toate produsele Univer.
In timp ce Nicoleta Padure, Managing Director - Media Direction, a apreciat abordarea licitatiei si transparenta intregului proces de evaluare a participantilor la pitch, Attila Avramucz, Regional Marketing Director – Univer Product, este de parere ca agentia aleasa va deservi in mod corect obiectivele de comunicare ale Univer in 2010.
Infiintata in anul 2001, Media Direction este agentia de media a grupului BBDO Romania, parte a grupului international de comunicare Omnicom. Printre clientii agentiei se numara companii precum Pepsi International, Wrigley Romania, MARS Romania, Berlin Chemie, Generali Asigurari, Bancpost.