(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Estima Finance desfasoara in reteaua magazinelor DOMO campania promotionala „Nici un leu”. Oficialii de comunicare ai campaniei de la The Practice, au afirmat pentru AdPlayers ca promotia a fost semnata de BBDO Group – pe partea de creatie si Media Investment - agentia de media.
Comunicarea, a declarat pentru AdPlayers Gabriela Mandrea - Marketing Manager DOMO, foloseste un mix clasic de comunicare, imbinand comunicarea TV, radio si nu in ultimul rand floor shop-ul, pentru ca informatiile despre promotie sa ajunga la consumatorul final.
„In conformitate cu identitatea sa de brand, DOMO se pozitioneazã prietenos si accesibil”, a declarat Gabriela Mandrea, legat de campania de comunicare demarata cu Estima Finance.Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima si Pro Cinema si radio, pe posturile ProFM, InfoPro si Guerilla. Floor shop-ul a fost un alt canal important, folosit pe intreaga perioada a promotiei.
Potrivit reprezentantilor de comunicare Estima Finance, pe parcursul acestei promotii, “clientii pot achizitiona orice produs comercializat disponibil in magazinele DOMO fara nici un cost, fara dobanda si fara comision (DAE 0)”, iar cumparatorii beneficiaza de o perioada de 3 luni in timpul careia pot alege modalitatea de plata: plata integrala sau esalonata, intr-un numar de rate egale stabilit tot de ei. Valoarea maxima a creditului este de 20.000 RON, iar perioada de creditare poate atinge 60 luni.
„Prin lansarea promotiei „Nici un leu” dorim sa venim in sprijinul unui numar cat mai mare de consumatori si sa-i ajutam sa obtina usor produsele dorite”, a declarat Mihaela Burete, Product Manager Estima Finance. „Includerea unei perioade de 3 luni pe parcursul careia clientii pot opta pentru o varianta de plata confera mai multa flexibilitate creditului pe care il oferim in parteneriat cu DOMO”, este de parere Mihaela Burete.
AdPlayersFile
Parte a GE Money, Estima Finance are in prezent peste 400 de angajati (fata de aproximativ 240 de angajati in august 2005) si isi desfasoara activitatea in doua centre operationale (Bucuresti si Cluj) avand peste 100 de birouri de creditare amplasate la partenerii comerciali.
Potrivit oficialilor, Estima Finance, compania a acordat credite unui numar de peste 250.000 de beneficiari, a incheiat parteneriate cu peste 700 de comercianti din domenii precum electrocasnice, mobila, IT, GSM sau amenajari interioare. Produsele de creditare ale societatii sunt oferite in peste 1.300 de magazine inclusiv in 110 magazine DOMO, cel mai important partener al Estima si unul dintre primii trei retaileri de aparatura electrocasnica din Romania.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationalã formatã din 112 magazine ce insumeazã peste 45.000 de metri pãtrati si peste 1050 angajati. DOMO Bulgaria are in prezent 7 magazine, cu o suprafatã totalã de 3500 mp si 100 angajati. Cifra de afaceri realizatã in 2006 este de 122 milioane de Euro in Romania si 3 milioane de Euro in Bulgaria.