Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
AdPlayers. info
Unilever si Wopa au lansat la nivel national campania promotionala ,,Bine faci, bun castigi”, sustinuta de marci cu traditie din portofoliul companiei, anunta autorii comunicarii. Campania a inceput la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
Initiatorii campaniei au pornit de la idea ca sunt multi eroi in zilele noastre. Trebuie doar sa-i cautam cu atentie, iar daca chiar nu gasim pe nimeni, este timpul ca noi sa devenim eroi. Pentru ca prin micile noastre gesturi facute constant, facem un bine planetei si putem fi chiar rasplatiti pentru acest lucru.
„Daca toate companiile ar avea genul asta de actiuni, de a da si ceva inapoi consumatorilor, am trai intr-o lume cel putin usor mai ok. Pana una alta, Unilever face asta de ceva timp si credem ca se vede in brand loyalty. Si mai mult, nu trebuie sa fim ingineri cu trei doctorate in sustenabilitate ca sa avem grija de planeta.” spun Dragos Barda, Copywriter Wopa si Traian Munteanu, Art Director Wopa.
Asadar, fie ca stingem lumina cand iesim din camera, ca turtim sticlele de plastic inainte de a le pune in sacii de reciclat sau ca folosim doar produse prietenoase cu mediul, campania ne ofera atat sansa de a avea grija de mediul inconjurator, cat si de a castiga premii sustenabile.
Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
„Impreuna cu echipa Wopa continuam Traditia de a face bine impreuna, prin intermediul marcilor si produselor Unilever. De curand am lansat campania nationala Bine faci, Bun castigi, prin intermediul careia ne propunem sa vorbim si despre gesturile mici pe care le putem face zilnic fiecare dintre noi pentru a avea un impact pozitiv asupra mediului inconjurator. Ne-am bucurat ca echipa Wopa a inteles ce ne dorim sa transmitem consumatorilor romani si ni s-a alaturat in acest demers”, a declarat Ioana Dinca, Channel and Category Development Lead Unilever South Central Europe.
Businessul Unilever este creat pe baza unei strategii durabile, concentrandu-se pe branduri care au o misiune clara, fiind cunoscut la nivel mondial pentru implicarea in comunitate si investitiile pentru protejarea mediului, pentru grija fata de cetateni si angajati, dar si pentru investitiile in promovarea unui stil de viata echilibrat si sustenabil.
Credite complete.
WOPA
Dragos Ometita – Creative Director
Andra Tivichi – Group Account Director
Dragos Barda – Copywriter
Traian Munteanu – Art Director
Unilever
Ioana Dinca - Channel and Category Development Lead South Central Europe
Anca Sangeorzan-Branzea - Digital Category Manager
Mircea Dogaru - Digital Category Manager
Oana Chita - Shopper Marketing Specialist Home Care
Cristina Samson - Shopper Marketing Specialist Home Care
Loredana Berteanu – Brand Manager Personal Care
Mai mult in Campanii, Retail,