Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 
Credit: Engie / Untold

ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.

adplayers.info

ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy, anunta reprezentantii agentiei McCann PR, care administreaza proiectul de comunicare.

Campania promotionala se adreseaza tuturor celor care vor sa traiasca cea mai intensa experienta muzicala a verii la unul dintre cele mai mari festivaluri din Europa, UNTOLD. Aflat anul acesta la a patra editie, UNTOLD a devenit un eveniment emblematic pentru Romania si mai mult decat atat un real ambasador al tarii peste hotare.

Prin campania promotionala de contractare a ofertei BeEnergy fiecare participant inscris are posibilitatea sa achizitioneze un abonament la cele 4 zile de festival UNTOLD, la un pret special oferit de ENGIE, respectiv 399 de lei cu toate taxele incluse. In plus, toti cei care intra in promotie au sansa de a castiga 10 pachete duble cu cazare si 80 de abonamente individuale gratuite.

Toate aceste beneficii vin la pachet cu un pret fix la energia activa timp de 2 ani, iar contractarea ofertei se poate face simplu, online, direct de pe site-ul engie.ro, urmand ca factura sa fie si ea transmisa pe e-mail. Campania, adresata persoanelor fizice, se deruleaza pana la data de 30 iunie 2018, mai multe detalii putand fi consultate pe site-ul engie.ro.

Odata cu lansarea campaniei promotionale demareaza si campania de comunicare ce se va derula in mediul online si pe statia radio partenera a festivalului UNTOLD, Kiss FM. Dincolo de obiectivul de imagine al ENGIE Romania de a fi perceput de publicul larg ca un brand tanar si energic si recunoscut ca furnizor de electricitate, headline-ul campaniei adreseaza invitatia de a contracta un produs competitiv foarte atractiv.

Parteneriatul ENGIE-UNTOLD se inscrie in strategia de pozitionare a marcii ENGIE ca un brand apropiat de oameni si prietenos, iar acest context de comunicare specific permite abordarea unui segment de target pe care ni-l dorim alaturi, acela reprezentat de generatia millenials. In plus, asocierea ENGIE-UNTOLD pune in valoare ideea de energie, fie ca vorbim de energia fizica, concreta pe care ENGIE o propune in calitate de furnizor de electricitate, fie de cea provenita din muzica, dans, emotie sau pasiune, aceste surse de energie fiind complementare si raspunzand, in egala masura, conceptului de campanie lansat de ENGIE «Tu de unde iti iei energie ?».

Grupul ENGIE (fost GDF SUEZ) este prezent in Romania in trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate si servicii energetice.ENGIE Romania este principala filiala a Grupului in Romania si detine companiile Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds.

Compania activeaza in domenii de activitate cum sunt distributie si furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalatiile de gaze naturale si centrale termice si productie de electricitate. ENGIE Romania si filialele sale deservesc un portofoliu de 1,7 milioane de clienti, opereaza o retea de distributie de circa 19.000 km, detin doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW si au 3.700 de angajati.

Mai mult in Caampanii, Conturi, PR


PUBLICITATE: