Credit: Engie / McCann PR - youtube
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni - ianuarie si februarie, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice. Campania de comunicare integrata cuprinde o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de 30 secunde, o componenta online si una de outdoor.
adplayers. info
ENGIE Romania (Fosta GDF SUEZ) continua campania de notorietate initiata anul trecut pentru piata romaneasca. Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni - ianuarie si februarie, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice. Campania de comunicare integrata cuprinde o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de 30 secunde, o componenta online si una de outdoor.
Sub umbrela de comunicare “Tu de unde iti iei energie?” cel mai recent spot TV ENGIE prezinta continuarea povestii celor doi protagonisti ai primului spot de imagine si calatoria lor pentru a explora noi surse de energie.
Potrivit autorilor, daca in spotul de imagine de anul trecut, accentul era pus pe legatura emotionala dintre ENGIE si clientii sai, prin sursele de energie care alimenteaza si motiveaza tot ce facem, in noua campanie, energia inspira noi energii, ca un un efect de domino, care antreneaza tot mai multe intamplari si oameni. Acum, comunicarea ia o forma mai tactica, aducand in prim plan energia si produsele furnizate de ENGIE: gaze naturale, electricitate si servicii, care inspira energie emotionala: idei, bucurie, surprize.
„Ne-am dorit sa continuam povestea campaniei «Tu de unde iti iei energie?» in acelasi registru emotional, adaugand de data aceasta o nota ludica tonului cu care ne adresam clientilor nostri. Astfel, ENGIE alege sa vorbeasca despre produsele sale - gaze naturale, electricitate, servicii energetice - si despre utilitatea lor in diverse ipostaze ale vietii de zi cu zi intr-un mod jucaus, diferentiator in categorie.” a declarat Amalia Anghel, Manager Comunicare Corporate ENGIE Romania.
Traian Aron, Art Director: „Ideea campaniei a aparut ca o continuare naturala a campaniei de anul trecut. Energia care ne alimenteaza casele inspira energia necesara pentru absolut tot ce facem fiecare dintre noi, ora de ora, zi de zi. Executia a venit de la sine desi nu fara provocari - un lant cauzal ce ne poarta din bucatarie intr-o petrecere surpriza cu totul speciala, totul in 30 de secunde, nu e un brief usor. Insa, impreuna cu Anton Groves, regizor, si Studioset, casa de productie, am reusit sa cream o poveste unica, cu umor si emotie, care transmite perfect atat filozofia ENGIE, cat si portofoliul de produse si servicii.”
Grupul ENGIE (fost GDF SUEZ) este prezent in Romania in trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate si servicii energetice. ENGIE Romania este principala filiala a Grupului in Romania si detine companiile Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds. Compania activeaza in urmatoarele domenii de activitate: distributie si furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalatiile de gaze naturale si centrale termice si productie de electricitate. ENGIE Romania si filialele sale deservesc un portofoliu de 1,7 milioane de clienti, opereaza o retea de distributie de circa 19.000 km, detin doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW si au 3.700 de angajati.
Credit: Engie / McCann PR - youtube
Credits
ENGIE Romania
Amalia Anghel, Sef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania
McCann PR
Traian Aron, Art Director
Dan Stanescu, Copywriter
Imola Zoltan, Project Manager
Alina Huiban, Event Coordinator
Lavinia Iancu, Account Executive
McCann
Tiberiu Munteanu, AV Director
Alex Ionescu – AV Producer
Studioset
Sorin Baican, Producer
Anton Groves, Director
Tudor Mircea, DOP
Adrian Smarandache, Executive Producer
Iulia Bacanu, UPM
Anca Istudor, Production Assistant
Post Production
Niki Georgiev, Edit
Andrei Nechifor, Sound Design
Simona Macarie, Traffic
Mai mult despre McCann PR
Mai mult in Conturi, Campanii,