Emoji inspira serviciile de branding si dezvoltare de produs dezvoltate de agentia DDB Romania. Agentia de creatie a holdingului The Group semneaza identitatea vizuala si packaging-ul Boodink pentru Coseli. Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Limbajul generatiei tinere, 100% vizual. Roxana Memetea, DDB
Contactata de catre adplayers, Roxana Memetea, managing partner al agentiei DDB nu a comentat estimarea de buget investit in noua identate. Managerul agentiei a precizat ca alegerea directiei strategice si noul limbaj vizual de comunicare al tinerilor face diferenta in noul si nu bugetul investit.
“Emoji e pe limba tuturor copiilor din zilele noastre. E un nou limbaj, 100% vizual, un vocabular specific generatiei tinere, un cod care le exprima trairile. Boodink recunoaste, intelege si isi gaseste inspiratie din acest nou trend. Va fi un produs distinct la raft, cu o imagine fresh, care atrage privirile si starneste curiozitate.”, motiveaza alegerea directiei strategice Roxana Memetea, Managing Partner, DDB Romania.
Disponibil in patru sortimente ( ciocolata, vanilie, capsuni si caramel), produsele Boodink sunt diferite atat cromatic cat si ca... stare (emoji), prezente in 16 ipostaze care isi vor face aparitia la rafturi. Starile de pe pachetele Boodink au insotit si comunicarea in media, realizata la sfarsitul saptamanii trecute de Galeriu & Partners.
Potrivit reprezentantilor DDB, prin nou prezenta vizuala, Boodink vine cu o abordare noua, curajoasa, cu care se diferentiaza fata de celelalte produse de pe piata de budinci si deserturi, folosindu-se de un fenomen larg raspandit, utilizarea emoticoanelor care pot exprima sugestiv diverse stari.
„Consumatorul se poate identifica cu usurinta cu zambetele sau sprancenele ridicate in semn de mirare, desenate cu 16 pixeli, pe ambalaje. Noua gama ofera 16 ambalaje, fiecare aroma fiind ilustrata in 4 stari joviale, sugestive si extrem de colorate”, mai spun autorii agentiei.
“Ne-am dorit ca produsul nostrusa vorbeasca pe limba consumatorului intr-un limbaj actual si sa transmitem mesajul intr-un mod jucaus. In cazul de fata vorbim despre un produs destinat copiilor, prin urmare provocarea a fost si mai mare avand in vedere cat de usor poate trece un copil de la o stare la alta” a declarat Ionut Potinga, Director Marketing-Vanzari Coseli.
„Astfel, fie ca esti trist, vesel, smecheras sau iubitor, Boodink te va intelege si are o aroma pentru tine. Solutia cu care a venit agentia si care pe noi ne-a cucerit din prima a fost crearea unui nume inspirat din limbajul comunicarii actuale pe internet si a unui ambalaj potrivit pentru fiecare stare si foarte usor de recunoscut de catre targetul nostru.”
Produsul Boodink este disponibil in lanturile marilor hypermarketuri, iar online poate fi gasit pe pagina de Facebook Boodink.
Coseli
Cu o prezenta de peste 20 de ani pe piata, S.C. Coseli S.A. produce peste 150 de tipuri de arome, folosite in diferite domenii ale industriei alimentare si o gama bogata de produse de aromatizare, dar si praf de budinca pentru consumatorii casnici. Produsul Boodink, un praf de budinca, este disponibil in patru sortimente diferite: ciocolata, vanilie, capsuni si caramel. Pentru mai multe informatii despre Coseli, vizitati boodink.ro
Prezenta de peste 20 de ani pe piata de publicitate romaneasca, DDB Romania este agentia de creatie parte a holdingului de marketing si comunicare The Group, din care mai fac parte agentii specializate in servicii media, branding, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale.
Mai mult despre DDB
Mai mult in Branding, Rebranding