Eltrix vrea 7.5 milioane EUR
Marti, 27 Iunie 2006
Eltrix vrea 7.5 milioane EUR

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Reprezentantii Eltrix estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de circa 7,5 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2005. “Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai”, este de parere Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager, Eltrix.” Eltrix isi doreste sa isi consolideze pozitia de lider pe piata sign-makerilor.” „Impreuna cu colegii mei din Consiliul de Administratie al companiei, Florin Hogea si Valentin Ionescu, intotdeauna am privit si investit in viitor”, a mai spus Ana-Maria Ionescu.

Eltrix: Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects

Potrivit reprezentantilor companiei, Eltrix acopera toate cele 4 mari categorii de materiale de comunicare: Retail Branding ( semnalistica outdoor si indoor pentru retele de benzinarii, show-room-uri auto, retele de sucursale/filiale de banci, lanturi de hyper/super market-uri, lanturi de farmacii, magazine specializate), POSM (materiale de comunicare la punctl de vanzare): display-uri si stand-uri custom-made pentru trade marketing (Horeca, Key Accounti,) , Outdoor (materiale imprimate de mari dimensiuni: mesh, postere pentru billboard-uri, backlit-uri, bannere) si Special Projects: (rooftop-uri si spectaculare, proiecte speciale pentru evenimente BTL)

Reprezentantii companei au afirmat pentru AdPlayers ca, din punct de vedere valoric, primele 2 categorii - Retail Branding si POSM, reprezinta business-ul principal nu numai pentru Eltrix dar si pentru piata de profil,  „Incercam sa dezvoltam aceste 2 categorii de produse acordand o atentie sporita pietelor externe” , precizeaza cei de la Etrix. Din totalul afacerii, Eltrix a exportat anul trecut aproximativ 15% din cifra de afaceri, sustine oficialii companiei.

Conform oficialilor Eltrix, compania a inregistrat constant o crestere a veniturilor, dupa ce primul an de activitate se incheia cu venituri de circa 50.000 de dolari. De-a lungul celor 15 ani de experienta pe piata, compania a evoluat de la 3 angajati si o suprafata de productie de 20 metri patrati in 1991, pana la 225 de angajati si o capacitate de productie de peste 6.000 metri patrati in prezent.

„Cel mai mare producator de semnalistica din Romania”

„Cel mai mare producator de semnalistica din Romania si una dintre cele mai dinamice companii de profil din Europa Centrala si de Est” potrivit companiei, Eltrix a implinit recent 15 ani de activitate. Comapania a fondat anul trecut impreuna cu alte 4 companii, sign-makeri importanti din Europa de Vest, ONE Signs - The Leading Consortium of Signs Manufacturers in Europe. Acesta alianta, afirma reprezentantii sai, a deschis drumul catre programele importante de semnalistica derulate pe piata pan-europeana. In urma asocierii, Eltrix a produs si exportat semnalistica pentru show-room-urile europene ale grupului auto Wolkswagen AG, pentru brand-urile Audi, Wolkswagen si Skoda.

„Sign-player-ul” a mai realizat si o serie de proiecte internationale de semnalistica pentru brand-ul Dacia pe care le-a exportat in tarile Europei Centrale si de Est, in state vest-europene (printre care Spania, Italia, Belgia, Olanda, Franta) in Africa (Maroc, Togo) si in Orientul Mijlociu (Siria).

Eltrix este membru ISA (International Sign Association), cea mai importanta asociatie internationala a industriei de profil.

"Plan strategic de achizitii"

Unul dintre  focusurile principale, dupa cum sustin reprezentantii Eltrix, a fost realizarea si respectarea unui plan strategic de achizitii. Au fost realizate in mod programatic achizitii de echipamente computerizate destinate procesarii materialelor metalice si plastice, echipamente complete de imprimare serigrafica de mari dimensiuni si echipamente de imprimare digitala pentru outdoor si indoor.

Recent, precizeaza reprezentantii companiei, Eltrix a dezvoltat capabilitati tehnologice pentru productia aplicatiilor Electro-Luminiscente (EL). Aplicatiile EL in domeniul comunicarii si promovarii se traduc in realizarea de produse inovatoare, cu un  impact deosebit, asigurand prin aceste caracteristici o diferentiere a brandului in aglomeratia de mesaje publicitare existente la punctul de vanzare.

AdPlayersFile ELTRIX

Eltrix vrea 7.5 milioane EUREltrix a fost fondata in 1991, cu capital 100 % romanesc, fondatori fiind Ana Maria Ionescu, Florin Hogea si Valentin Ionescu, trei fosti colegi de facultate. Una dintre cele mai mai dinamice companii de profil din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Eltrix realizeaza proiecte de semnalistica de anvergura pentru companii mari de retail (retele de benzinarii, companii auto – show-roomuri, lanturi de supermarketuri, banci, farmacii, restaurante etc) precum si serii mari de display-uri custom-made pentru trade marketing (POSM).

Compania este membra ISA (International Sign Association), ONE Signs - The Leading Consortium of Signs Manufacturers in Europe si APIIP (Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate din Romania).

In prezent Eltrix are o echipa de peste 200 de angajati care acopera o gama completa de servicii: client service, design si dezvoltare de produs, productie, transport, montaj si service etc.

Clienti:

Printre clientii cei mai semnificativi se numara : Vodafone (pentru care s-a realizat recent rebrandingul retelei nationale de dealeri), Petrom (branding pentru peste 150 de benzinarii), McDonald’s (intreaga retea nationala de restaurante), Coca-Cola (client pentru care s-a exportat inca din 1996 elemente de branding pentru magazine din Rusia, Belarus si Ucraina), Orange, Rompetrol, Philip Morris, JTI, Dacia, reteaua de chioscuri de presa Access Press (pentru care s-a dezvoltat si realizat atat design-ul industrial cat si proiectul de executie, respectiv productia chioscurilor in sine).

Conform reprezentantilor companiei, o buna carte de vizita pentru Eltrix sunt proiectele internationale de semnalistica outdoor si indoor pentru Dacia, implementate in tarile Europei Centrale si de Est, precum si in Europa de Vest in Africa si Orientul Mijlociu. Alte proiecte de mare anvergura au fost implementate pentru partenerii din grupul ONE Signs, clienti finali din industria auto: elemente de semnalistica outdoor pentru Volkswagen AG (Audi, Volkswagen, Skoda) si Daimler Chrysler (Chrysler).

Eltrix a fost certificata ISO 9002 in anul 2000, iar in 2002 a obtinut ISO 9001:2000, o certificare superioara, care atesta imbunatatirea constanta a calitatii serviciilor oferite.


PUBLICITATE: