Electrolux lanseaza "Thinking of You"
Sambata, 04 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) Producatorul global de aparatura electrocasnica Electrolux  lanseaza o noua platforma de comunicare si o noua linie de produse sub numele “Electrolux - Thinking of You”. Asa cum sustin reprezentantii companiei, noul slogan reflecta valorile marcii si accentul pus pe inovatie si dezvoltarea de produs, pornind de la studii extensive ale nevoilor consumatorilor.

Electrolux lanseaza Thinking of You

Conform Lowe & Partners Romania, noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia. “Thinking of you” pozitionat deasupra logo-ului si scris de mana reflecta faptul ca Electrolux intelege individualitatea, nevoile personale si dorintele consumatorilor. Electrolux va folosi “Thinking of You” drept mesaj principal in toate formele de comunicare, cum ar fi Internet, PR sau POSM-uri.

Pentru prima perioada, au fost produse 16 printuri si 3 spoturi TV. “Printurile se refera la un produs specific si dramatizeaza mesajele intr-un mod suprarealistic, folosind fotografii artistice care se joaca cu proportiile sau cu contextul in care sunt plasate obiectele” spun autorii noii campanii.

“Exista trei componente cheie in noua noastra platforma de comunicare”, declara Peter Sjölander, Senior Vice President Marketing Europa and Global Brand Director. “Prima directie este aceea de Inovator Inteligent in Design (“Thoughtful Design Innovation”), ceea ce reprezinta modul in care noi ne vedem pe noi insine. In al doilea rand, cum orice strategie de comunicare are la baza o noua poveste, povestea noastra este despre cum “ne-am gandit la tine atunci cand am produs acest produs, ceea ce ne permite sa demonstram ce se afla in spatele spiritului nostru inovativ. Si in al treilea rand, reducem mesajul la formula  ‘Electrolux – Thinking of You’.”

Grupul Electrolux este, potrivit companiei, cel mai mare producator din lume de aparatura electrica pentru bucatarie si curatat (frigidere, masini de spalat, aragazuri si aspiratoare) si echipamente pentru gradina si padure (fierastraie cu lant, masini de tuns iarba si tractoare pentru gradina). Din grupul Electrolux fac parte marci cum sunt AEG, Electrolux, Zanussi, Frigidaire, Eureka si Husqvarna. In fiecare an, clienti din peste 150 de tari cumpara peste 55 milioane de produse Electrolux, atat pentru uz casnic, cat si pentru uz professional (www.electrolux.com, www.electrolux.ro

(Irina Toma info@adplayers.ro )

Electrolux lanseaza Thinking of You

...

Electrolux lanseaza Thinking of You

...


PUBLICITATE: