(AdPlayers, Iulian Toma)
Agentia Media Consulta International semneaza creatia si productia campaniei „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea din Bucuresti. Estimat de AdPlayers la o investitie de cateva zeci de mii de euro, oficialii agentiei nu au dezvaluit bugetul campaniei, insa au precizat ca difuzarea a fost sprijnita si de avizul CNA de comunicare sociala.
Avand drept obiectiv schimbarea atitudinii sociale si stereotipurilor la angajare si la locul de munca, comunicarea dezvoltata de agentia condusa de Mihai Craiu contine trei spoturi TV si trei spoturi radio care se vor difuza pe posturi TV si radio nationale, la care se adauga machete in presa scrisa si afisarea de bannere in trei orase importante din tara: Bucuresti, Cluj si Iasi.
Scopul campaniei a constat in constientizarea publicului, format din angajati si angajatori, cu privire la problematica discriminarii la angajare si la locul de munca, iar obiectivul vizeaza imbunatatirea nivelului de intelegere privind discriminarea la angajare, efectele acesteia si avantajele nediscriminarii in randul angajatilor, angajatorilor si opiniei publice, fapt ce reiese si din sloganul campaniei: „Alege competentele, lasa prejudecatile”.
Echipa care s-a ocupat de dezvoltarea si implementarea proiectului semnat de Media Consulta International a fost formata din Voichita Todor, Manager de Proiect si Mihaela Tutunaru, Media Executive, iar intreaga activitate a fost supervizata de Alina Florescu, Director Media.