Prima TV n-a finalizat niciun contract pe URBB cu Mediaedge:cia, este concluzia pe care o trage AdPlayers, dupa ce a contactat-o pe sefa de vanzari Prima TV, Ecaterina Matei.
„Din pacate, nu va pot furniza detalii deoarece informatiile comerciale legate de negocierile cu orice agentie de pe piata sunt confidentiale” a afirmat pentru AdPlayers, Ecaterina Matei (foto), Sales Director la Prima TV, intrebata despre contul de media URBB prin Mediaedge:cia.
"Tot ce va pot spune este ca au existat negocieri intre noi si Mediaedge:cia pentru clientul URBB. Aceste discutii nu s-au finalizat prin incheierea unui contract intre parti, ceea ce a dus implicit la imposibilitatea de a mai difuza campaniile clientului, in lipsa acordului pentru conditiile comerciale”, a spus sefa de vanzari Prima Tv pentru AdPlayers.
Oficialul de vanzari Prima Tv nu comentat insa daca spoturile URBB au intrat in difuzare in baza unei comenzi. Ramane asadar o intrebare: In ce conditii au fost acceptate spre difuzare si cu cat au fost taxate spoturile de pe Prima TV in martie, in lipsa unui contract intre parti?
Pozitia Prima Tv vine dupa ce Bogdan Prajisteanu, Managing director la Mediaedge:cia explica negocierile cu Antena 1 si de ce nu a intrat URBB pe Prima TV:
Prajisteanu despre contul URBB: Pro TV n-a fost, Prima TV a iesit, Antena 1 continua