Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018

Beko. Eat like a Pro. Credit: Beko / Youtube

Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro

adplayers.info

Beko anunta extinderea contractului de sponsorizare cu FC Barcelona, colaborare care va aduce si numeroase initiative  de impact in urmatoarele trei sezoane sportive, anunta responsabilii de relatii publice ai marcii de la Image PR.

In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener Principal, continuand sa fie Partener Oficial pentru antrenamentele clubului FC Barcelona. In acelasi timp, Beko ramane alegerea numarul 1 in materie de electrocasnice pentru clubul FC Barcelona.

Vicepresedintele Koç Holding, cel mai mare conglomerat din Turcia si compania mama Beko, Ali Y. Koç, a declarat: „Suntem incantati sa extindem colaborarea noastra cu FC Barcelona, unul dintre cele mai mari cluburi de fotbal din lume. Beko, ca si FC Barcelona, se mandreste cu incercarea constanta de a imbunatati standardele si de a deschide noi drumuri. In plus, credem ca sportul are o putere incredibila de a aduce oamenii impreuna prin valori comune, spiritul de echipa si provocarea de a deveni mai buni in fiecare zi. Suntem mandri sa avem FC Barcelona alaturi in anii care urmeaza in parcursul nostru catre crestere si succes global”.

Beko a reusit sa creasca vizibilitatea brandului cu ajutorul bazei globale de fani FC Barcelona, care numara aproximativ 300 de milioane de persoane. Brandul este, de asemenea, unul dintre primii 3 sponsori recunoscuti in 13 tari, in special in tarile din Europa de Est, unde sponsorizarea este cea mai vizibila. De la inceputul sezonului 2014-2015, cand a demarat colaborarea cu FC Barcelona, Beko a crescut constant pe piata din Spania si a devenit unul dintre primele trei branduri de electrocasnice ale pietei locale. Vizibilitatea brandului ca lider al electrocasnicelor independente a crescut in special in Asia Pacific, Orientul Mijlociu, Africa si Europa de Est.

Josep Maria Bartomeu, presedintele FC Barcelona, a adaugat, cu privire la noul parteneriat: "Astazi sarbatorim un parteneriat strategic cu Beko, un brand global, liderul european al pietei de electrocasnice din Europa, activ pe 5 continente si in peste 140 de tari. Ne leaga un parteneriat bazat pe incredere si colaborare stransa, care a debutat in vara anului 2014.  In aceasta perioada, succesul si reputatia clubului nostru au fost asociate in mod direct cu imaginea Beko. Astfel, Beko devine Partener Principal, alaturi de Rakuten si Nike. Parteneriatul cu acest brand care este lider in categoria electrocasnicelor este esential pentru a fi in continuare in topul elitelor fotbalului mondial, pe masura ce dezvoltam proiectul Espai Barça, dar si proiectele strategice care vor consolida pozitia noastra la nivel global.”


Beko. Eat like a Pro. Din culisele realizarii spotului. Credit: Beko

“NU DOAR O SPONSORIZARE, CI O CAUZA SOCIALA”

Ambele branduri impartasesc valori comune, din dorinta de a face cu adevarat o diferenta in viata oamenilor atat la nivel local, cat si la nivel global. Aceasta viziune comuna s-a materializat intr-o initiativa globala a Beko, "Eat Like A Pro", iar astazi Beko si FC Barcelona au anuntat faptul ca Gerard Piqué va deveni ambasador global al programului. La nivel local, ambasador local al campaniei va fi Larisa Petrini, Integrative Nutrition Health Coach.

Campania "Eat Like A Pro" isi propune sa contribuie la combaterea fenomenului global de obezitate infantila si sa ii ajute pe parinti si copii sa constientizeze importanta unei alimentatii sanatoase, aratand ceea ce mananca eroii lor preferati pentru a performa la potential maxim.

Ambasadorul global al initiativei "Eat Like a Pro" si starul FC Barcelona, Gerard Piqué, a declarat: "Sunt incantat sa fiu ambasador pentru o campanie atat de importanta si ambitioasa. Am inceput sa practic sport de la o varsta frageda, astfel ca am ajuns sa apreciez importanta unei alimentatii sanatoase, iar acum, ca tata a doi copii, pot spune ca acest aspect este mai important ca niciodata. Statisticile globale privind obezitatea infantila sunt socante si nu prezinta semne de imbunatatire, motiv pentru care sunt mandru sa lucrez alaturi de Beko si clubul meu pentru a ajuta la rezolvarea acestei probleme globale".

Larisa Petrini, ambasador local al campaniei "Eat Like a Pro", a declarat: ”Ma bucur sa fiu parte a initiativei "Eat Like a Pro", intrucat problema obezitatii infantile este una foarte serioasa, pe care trebuie sa o constientizam si care necesita toata atentia noastra. Pe plan local ne propunem sa le oferim parintilor idei de mancaruri sanatoase si savuroase, dar si sa ii invatam pe cei mici ca alimentele bogate in vitamine, care ii ajuta sa se dezvolte armonios, pot fi delicioase”.

Mai Mult in Conturi, Campanii, PR, 










 


PUBLICITATE: