Lantul de magazine Bricostore, unul din cei mai importanti jucatori pe piata „do it yourself”, s-a despartit de curand de un fost responsabil de marketing dupa ce, coincidenta sau nu, acesta ar fi reusit sa administreze fara licitatie bugetul unei campanii de media printr-o alta agentie.
Cel putin pana la ora publicarii prezentului articol, oficialii de relatii publice Bricostore nu au putut fi contactati la telefonul din pagina de coordonate disponibila pe website.
Potrivit unor surse AdPlayers apropiate contului de media, despartirea fostului marketing manager Bricostore de companie a avut loc la scurt timp dupa decizia acestuia de a administra bugetul de media al unei campanii printr-o alta agentie, probabil pentru „cel mai bun pret” de achizitie.
Aceleasi surse spun ca schimbarea agentiei urmarea administrarea intregului buget de media Bricostore, fara ca in prealabil responsabilul de marketing sa anunte incheierea colaborarii cu fosta companie.
Conform informatiilor detinute de AdPlayers, agentia care administreaza in prezent intregul buget de media Bricostore este Zenith Media. In privinta agentiei care ar fi derulat una din campaniile recente in media probabil „la cel mai bun pret”, dar fara pitch, informatiile din piata duc catre Media Investment, companie din cadrul holdingului The Group, cunoscut pentru castigarea unor conturi de media fara licitatie cum ar fi cele ale IKEA sau Cosmote.
Potrivit informatiilor AdPlayers, Bricostore a decis in final organizarea unei licitatii, proces de selectie care se deruleaza in prezent, si in urma caruia ar trebui sa stabileasca cine are cea mai buna strategie si oferta de media pentru lantul de magazine. Asadar, ca sa fim in ton cu cel mai recent catalog de produse lansat de curand - „cine percuteaza la cel mai bun pret” pe pentru media Bricostore?