Engie One, Panda. Credit: Engie / McCann PR
adplayers.info
ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Potrivit agentiei, ENGIE One este primul pachet integrat de pe piata, oferind toate aceste servicii pe o singura factura, cu o valoare fixa lunara, stabilita in functie de tipul de locuinta a clientului, avand o singura regularizare financiara pe an.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat plecand de la ideea ca produsul ENGIE One prezinta beneficii clare si evidente care vorbesc de la sine, inducand ideea de simplitate (pachet integrat de electricitate, gaz si servicii tehnice, un singur contract, o factura, contractabil usor), dar si de stabilitate (valoare fixa lunara) si competitivitate.
Engie One Drone. Credit: Engie / McCann PR
„Daca in campaniile de produs obisnuite, de multe ori, lista de beneficii sta la finalul povestii din spot in forma de supere pe ecran - pentru ENGIE One, avand in vedere faptul ca beneficiile sunt atat convingatoare, ele au devenit povestea si discursul spotului - intr-unul din spoturi sunt chiar spuse de doua ori. E un fel nou de transmite ca beneficiile produsului vorbesc de la sine, ca produsul insusi este unul de natura si raspunda tuturor asteptarilor” spun autorii campaniei.
Conceptul este declinat in trei executii de spot-uri a cate 35 de secunde, fiecare dintre ele avand o constructie similara: expunerea beneficiilor, urmata de cateva adagio-uri amuzante si absurde care demonstreaza ca produsul raspunde tuturor asteptarilor pe care consumatorii le pot avea. Campania de comunicare a produsului ENGIE One, dezvoltata de McCANN PR se deruleaza in mediile TV, online si outdoor.
”Un produs unic pe piata aduce mereu o oportunitate unica de comunicare. Asta s-a intamplat si cu produsul de energie ENGIE One - primul produs care ofera si electricitate si gaz si servicii tehnice (verificari si revizii pentru siguranta si confortul casei), totul intr-un singur contract pe o singura factura, super-usor de luat online in 3 pasi simpli” a declarat Mihai Marinescu, Director Customer Solutions la ENGIE. „E o lista de beneficii care nu are nevoie de completari - iar acest insight al produsului s-a transformat usor intr-un concept de comunicare disruptiv si amuzant, bazat exclusiv pe beneficiile produsului.”
Engie One, Parasutisti. Credit: Engie / MCCann PR
„In creatie, de multe ori cautam povesti in afara beneficiilor produselor pentru ca ele nu sunt chiar noi sau impresionante. In cazul ENGIE One vorbim de un produs unic, in premiera pe piata, si asta merita sa se auda – chiar si de doua ori” spune Traian Aron, Art Director McCann PR.
„Chiar si din gura lui Damian, ursul panda star intr-unul dintre spoturi. De fapt, lista de beneficii a fost atat de convingatoare incat ce ne-am dorit a fost s-o spunem cat mai simplu si mai raspicat – s-o scriem pe cer cu dronele sau o echipa de parasutisti daca e nevoie”.
Grupul ENGIE (fost GDF SUEZ) este prezent in Romania in trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate si servicii energetice.ENGIE Romania este principala filiala a Grupului in Romania si detine companiile Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds.
Compania activeaza in urmatoarele domenii de activitate: distributie si furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalatiile de gaze naturale si centrale termice si productie de electricitate. ENGIE Romania si filialele sale deservesc un portofoliu de 1,7 milioane de clienti, opereaza o retea de 19.000 km, detin doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW si au aproximativ 3.700 de angajati.
Mai mult in Conturi, campanii