E-avion a devenit Roju.ro. Rebranding-ul de booking online este semnat de consultantii de brand de la Seed Consultants.
Intr-o piata a turismului online unde e foarte usor sa confunzi un website cu altul, vechiul portal de rezervari online E-avion.ro a simtit nevoia sa se diferentieze fata de monotonia din piata. Odata cu incheierea auditului de brand, nevoia de naming si de repozitionare a fost evidenta atat pentru consultant, cat si pentru client, au motivat reprezentantii Seed Consultants.
Traian Iacob | CEO & Founder, ROJU motiveaza alegerea solutiei de rebranding: " Prin colaborarea cu echipa Seed Consultants am reusit sa depasesc cel mai mare obstacol al industriei de ticketing online: vizibilitatea site-ului “e-avion.ro”. Intr-o industrie in care majoritatea site-urilor au nume foarte apropiate (avion.ro, paravion.ro, bilete-avion.ro), clientul roman este foarte confuz si nu sesizeaza diferenta intre ele. Noul nume “Roju” este sclipirea creativa oferita de echipa de consultanta, sclipire care m-a determinat sa aleg aceasta schimbare, prin care ne-am separat de normele industriei”.
Potrivit Seed Consultants, brandul ROJU se diferentiaza de competitorii sai atat la nivel de identitate vizuala, nume cat si de manifestare a brandului pe diverse aplicatii: papetarie, brosuri, bannere. Portalul de booking ROJU este usor de accesat, usor de folosit – rezervari in 3 pasi, iar echipa este dedicata nevoilor clientilor sai – disponibilitate 24/7.
Conform autorilor rebranding-ului, noua identitate vizuala este viu colorata, moderna, adresata publicului tanar iubitor de calatorii. Echipa Seed Consultants a reusit sa sintetizeze si sa implementeze toate cerintele si sugestiile mele in calitate de client, ambele parti bucurandu-se de un proiect unic in Romania.
Mai mult despre proiect, in pagina de proiect de la Seed Consultants
Mai mult in Rebranding