Durex: de la "siguranta si protectie" la "sexual wellbeing"
( AdPlayers, Iulian Toma )
Durex are o cota de piata de 63% pe piata de prezervative – intr-o usoara scadere in 2010 versus 2009, cand marca a crescut insa ca volum si cota de piata” a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat (foto, dreapta), Marketing Manager la SSL Romania, distribuitorul Durex si Scholl in Romania.
Marca mai detine si 99% pe piata de lubrifianti intimi – aceasta din urma „O piata cu potential de crestere, in masura in care categoria este promovata si consumatorii informati de beneficiile utilizarii produselor”, adauga responsabilul de marketing.
Strategia de comunicare Durex continua in directia repozitionarii brandului Durex de la "siguranta si protectie" la "sexual wellbeing" - deci de la prezervativele considerate "un rau necesar" la crearea unei noi categorii integrate de produse ce pot imbunatati experienta sexuala”, a afirmat oficialul SSL. „Avand o gama variata de prezervative si lubrifianti, de la cele cu rol pur "functional" la cele cu rol stimulator, noua pozitionare are ca slogan "Love, Sex, Durex".
Contul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care, potrivit executivului de marketing, deruleaza si contul Scholl in Romania.”Pentru Durex, mediile de comunicare sunt selectate in functie de produsele / categoria ce se promoveaza - prezervative / lubrifianti, avand segmente de comunicare diferite”, explica Musat, canalele media alese.
„In ultimii ani mixul folosit a fost TV, internet, outdoor si print, iar pentru urmatoarea perioada vom comunica categoria de prezervative cu focus pe internet/retele de socializare (Facebook Durex RO) si outdoor/ambient, iar categoria de lubrifianti cu focus pe TV, outdoor si print”, a mai spus responsabilul de marketing al marcii. „Vom continua, deasemenea, parteneriatele si activitatile cu scop educational de informare a tinerilor referitor la importanta utilizarii metodelor contraceptive”.