Dupa campaniile memorabile cu Bruce Willis, HELL ENERGY vine cu noi eroi pentru fani
Marti, 04 Iulie 2023

 

Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL ENERGY, care va fi difuzata in Romania incepand cu 15 iunie 2023.

AdPlayers. info

Daca din 2018 rolul de ambasador HELL ENERGY a fost jucat de cel mai mare erou de actiune din lume, Bruce Willis, in actuala campanie publicitara a brandului lider de piata in bauturi energizante din Romania1, protagonisti vor fi eroii de zi cu zi, pe care ii cunoastem cu totii, anunta compania.

Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL ENERGY, care va fi difuzata in Romania incepand cu 15 iunie 2023.

Clipul video al campaniei prezinta situatii cotidiene traite de patru personaje independente, care se confrunta cu provocari si sarcini pe care le au de indeplinit in viata de zi cu zi, dar care nu ies intotdeauna bine de la inceput. Acesta subliniaza faptul ca este firesc sa pierzi din motivatie pe parcurs sau sa ajungi in momente in care te simti lipsit de energie, mai ales cand te afli in fata unui eveniment important sau provocator. In toate aceste momente, asa cum sugereaza si campania, important este sa continui pana cand reusesti, pentru ca puterea de care ai nevoie pentru a reusi se afla deja in interiorul tau, iar singurul fel prin care o poti activa este sa crezi in tine insuti!

„In ultimii cinci ani, am construit comunicarea HELL ENERGY in jurul lui Bruce Willis. In aceasta jumatate de deceniu, nu numai brandul, ci si categoria de bauturi energizante a crescut enorm atat pe plan intern, cat si la nivel international. Daca ne raportam la obiceiurile de consum, aceste bauturi nu mai sunt vazute ca produse functionale, ci ca elemente esentiale din viata de zi cu zi a consumatorilor. Acesta este si motivul pentru care a venit momentul sa deschidem un nou capitol in comunicarea brandului. Dupa Bruce Willis, care va ramane intotdeauna o figura reprezentativa in istoria noastra, cine ar fi putut lua rolul de ambasador al brandului si locul de protagonist mai bine decat eroii nostri de zi cu zi? Spre deosebire de Bruce, ei nu trebuie sa salveze lumea, dar sunt cei care au nevoie de putina motivatie pentru a depasi dificultatile cotidiene, mari sau mici, ceea ce ne-am si dorit sa le oferim prin aceasta campanie, care ii pune in lumina reflectoarelor”, a declarat Márton Vecsei, Brand Leader in cadrul HELL ENERGY.

1HELL ENERGY este liderul pietei locale de bauturi energizante in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute. Acest calcul se bazeaza pe datele raportate de Nielsen prin intermediul serviciului Retail Measurement pentru categoria bauturi energizante, pentru piata de retail, din perioada Ianuarie 2022 – Decembrie 2022 (Copyright © 2022, Nielsen).

Noul concept creativ al brandului va fi prezent la TV, in social media, in OOH si la punctele de vanzare a produselor. In Romania, ca si in Ungaria, Bulgaria, Grecia, reclama va fi difuzata intr-o versiune de 30 de secunde, in timp ce varianta scurta va promova bauturile energizante HELL ENERGY in alte peste 50 de tari.

HELL ENERGY este liderul pietei de baturi energizante din Romania si unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Gratie conceptului creativ, strategiei de vanzari si campaniilor memorabile de marketing, astazi HELL ENERGY este prezent in peste 50 de tari din toata lumea, fiind lider de piata in multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croatia si Bulgaria.

In luna aprilie 2023, HELL ENERGY Romania a finalizat o investitie importanta pentru evolutia companiei in Romania, in localitatea Ungheni (Mures). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania si-a marit capacitatea de depozitare si a fluidizat livrarile de produse din cele 3 game: HELL ENERGY - bauturi energizante, ICE COFFEE - cafea rece gata preparata si XIXO - ceaiuri reci si bauturi racoritoare carbogazoase.

Deoarece sustenabilitatea reprezinta un pilon important in activitatea companiei, HELL ENERGY utilizeaza doar ambalajele de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori fara a suferi modificari calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge inapoi pe raft in doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulara.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: