Micolino.ro, caci acesta este numele initiative antreprenoriale, se vrea „o alternativa serioasa pentru cumparaturile dedicate nou nascutilor, din mediul virtual romanesc si ofera haine si accesorii de la nou nascuti pana la 6 luni” dupa cum marturiseste chiar ea.
“Dupa anii petrecuti in industria de PR si comunicare, am vrut sa-mi deschid si alte orizonturi si am ales calea antreprenoriatului, intr-o nisa care a fost profund dezavantajata pe piata si suferea din lipsa de solutii menite sa usureze adaptarea parintilor de multipleti sau cu bebelusi prematuri, la viata familiala” a declarat Diana Gamulescu, Managing Partner Micolino.ro.
Platforma online dedicata bebelusilor s-a gandit inclusiv la solutii dedicate parintilor care au multipleti (gemeni, tripleti etc), dar si celor care au bebelusi nascuti inainte de termen (prematuri), ori nascuti cu o greutate mica la nastere. Micolino.ro este marca inregistrata a SC Twinsight SRL si comercializeaza marci precum Carter’s, Medibottle, The First Years, Bottle Sling, San Diego Bebe.
Mama de gemeni de 1 an si 9 luni, partenera Micolino.ro a absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si vorbeste fluent engleza si franceza. Pe parcursul anilor a gestionat proiecte care au presupus lansari de produse locale si internationale, targuri si expozitii, campanii ample de comunicare, proiecte in sectorul neguvernamental etc.
Diana Gamulescu a lucrat in proiecte pentru: Goodyear Dunlop Tires Romania, Amadeus Romania, Indesit Company, Piraeus Bank, OMV, Petrom, Enel Electrica Dobrogea, QAB (Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea, Roua Muntilor,Perla brands), PBI (Pepsi, Mirinda, Mountain Dew brands) LukOil, Romanian Press Club, Renault, Dacia, Pagini Aurii, Romsar (STR8), LekPharmatech, Dr Oetker, Save the Children Organization, URBB, Elite, Temagon, DHL, Sarantis (Silver Rain), Cupon Pro, Star Food, Wrigley Romania, URBB (Tuborg).
Mai mult in PR, Antreprenoriat