Credit: Dove / Unilever
Prin noua campanie de comunicare dedicata produselor de ingrijire a parului, Dove incurajeaza consumatorii sa fie creativi cu parul lor, fara sa le fie teama ca il vor deteriora
AdPlayers. Info
Dove lanseaza o noua campanie de comunicare dedicata produselor de ingrijire a parului prin care incurajeaza consumatorii sa fie creativi cu parul lor, fara sa le fie teama ca il vor deteriora. Aceasta comunica gama Dove Nutritive Solutions, ce se gaseste acum sub un nou ambalaj, menit sa conduca la o mai buna intelegere a beneficiilor produselor si la o crestere a vizibilitatii la raft.
Campania de comunicare include un mix de actiuni – TVC, comunicare in digital, actiuni de relatii publice si in-store. Andreea Balaban si Denisa Sima sunt printre bloggerii de beauty care s-au alaturat brandului si sustin importanta ingrijirii parului si preventia degradarii acestuia.
„Dove crede ca cel mai frumos par este cel sanatos si, de-a lungul timpului, a investit in stiinta avansata din spatele produselor pentru a oferi solutii eficiente, imediate si vizibile” spune Cristina Moraru, Hair Category Magager, Unilever SCE.
,,Prin actiunile de comunicare, brandul isi propune sa educe femeile in ceea ce priveste ingrijirea in profunzime si importanta hranirii si repararii firului de par, astfel incat acestea sa se bucure, in primul rand, de un par sanatos si rezistent, care sa fie o sursa continua de incredere si fericire.”
Imbogatite cu tehnologia Keratin Repair Actives, produsele din gama Dove Nutritive Solutions ajuta la refacerea firului de par in profunzime si previn 90% din degradarea* acestuia. Mai multe detalii despre gama Dove Nutritive Solutions se pot gasi si pe pagina de Facebook Dove si pe web-site.
Mai mult in Campanii, Conturi, PR