Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024


Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

AdPlayers. info

Dove sarbatoreste 20 de ani de promovare a frumusetii autentice printr-o noua campanie aniversara, afirmandu-si angajamentul de a nu utiliza niciodata Inteligenta Artificiala pentru reprezentarea femeilor in comunicarile sale de brand, anunta oficialii de relatii publice a marcii.

Potrivit informarii, in ultimii 20 de ani, brandul a incurajat industria media si cea publicitara sa promoveze femei naturale, fara distorsionari digitale, iar pentru urmatorii 20 de ani invita intreaga industrie sa se alature misiunii brandului si sa foloseasca responsabil Inteligenta Artificiala, marcand orice continut generat cu ajutorul acesteia.

Campania a fost lansata printr-o expozitie-manifest intitulata Dove – 20 de ani de frumusete adevarata, organizata in cadrul Art Safari din Bucuresti pana pe 6 octombrie. Aceasta prezinta modul in care frumusetea reala a fost ilustrata in campaniile Dove de-a lungul timpului. Cu scopul de a atrage atentia asupra impactului pe care frumusetea generata de Inteligenta Artificiala il poate avea asupra perceptiei frumusetii reale in randul fetelor si a femeilor din Romania, campania de comunicare include un mix de livrabile in media online, traditionala, OOH si BTL.

1 din 5 femei ar renunta la 5 ani din viata ei daca asta ar insemna sa aiba aspectul fizic pe care si-l doreste.*


Un studiu recent comandat de Dove* arata ca 1 din 5 femei ar renunta la cinci ani din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit. Societatea acorda o importanta exagerata aspectului fizic, amplificand presiunea de a se conforma unor standarde nerealiste de frumusete.

Desi idealurile de frumusete s-au diversificat de-a lungul anilor, trasaturile considerate „ideale” raman dificil de atins si multe femei se simt inca fortate sa se incadreze intr-un anumit tipar de frumusete.  Studiul arata ca 68% dintre femei considera ca ar trebui sa arate sanatos, 55% cred ca ar trebui sa fie slabe, 50% doresc o talie subtire, iar 52% aspira la o silueta cu forme*.

9 din 10 femei si fete la nivel global** declara ca au fost expuse la continut online care le-a afectat perceptia asupra propriei frumuseti

Pana in 2025, se estimeaza ca 90% din continutul online va fi generat de Inteligenta Artificiala, ceea ce reprezinta o amenintare majora la adresa reprezentarii frumusetii reale***. Conform unui studiu global Dove**, 9 din 10 femei si fete afirma ca au fost expuse la continut online care le-a afectat perceptia asupra propriei frumuseti, in timp ce 7 din 10 femei din Romania* cred ca imaginile femeilor din media sunt modificate digital. Totusi, 1 din 3 femei** simte presiunea de a-si modifica aspectul din cauza a ceea ce vede online.

Pentru a marca acesti 20 de ani de frumusete adevarata, Dove a creat un video manifest care subliniaza impactul Inteligentei Artificiale asupra standardelor de frumusete nerealiste si efectele acestora asupra femeilor si a fetelor. In acelasi timp,  promite sa:

         nu foloseasca niciodata imagini generate cu AI pentru a inlocui infatisarea reala a femeilor;

         nu foloseasca niciodata distorsiuni digitale si a nu prezenta imagini ale frumusetii „perfecte" promovate in prezent;

         nu apeleze niciodata la modele sau celebritati pentru a portretiza un anumit tip de frumusete.

 

Video Manifest: Schimba definitia frumusetii 

“Inteligenta artificiala ne ofera oportunitati incredibile, insa modul in care frumusetea este reprezentata prin intermediul acesteia poate afecta negativ perceptia asupra propriei frumuseti. Faptul ca 1 din 5 femei ar renunta la 5 ani din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit* ne motiveaza sa continuam sa reprezentam femei reale in toate formele de comunicare ale brandului. Ne dorim ca femeile sa se regaseasca, in continuare, in tot ceea ce comunica Dove, iar misiunea noastra ramane aceea de a inspira si de a redefini frumusetea prin diversitate, autenticitate si acceptare.” sustine Maria Dumitrescu, Brand Manager Dove.

Expozitia Dove – 20 de ani de frumusete adevarata

Dove isi prezinta viziunea asupra frumusetii adevarate prin expozitia Dove – 20 de ani de frumusete adevarata, gazduita de Art Safari, unul dintre cele mai importante evenimente culturale din Romania. Expozitia include imagini si video-uri, care reflecta angajamentul brandului in ultimii 20 de ani, alaturi de alte surprize dedicate celebrarii frumusetii autentice.

Expozitia poate fi vizitata pana pe 6 octombrie 2024.
Mai multe informatii pe:
https://www.artsafari.ro/

Marca isi invita fanele sa se alature misiunii Dove de a contribui la redefinirea frumusetii prin curajul de a se arata asa cum sunt – frumoase, unice, increzatoare. Diferite!

Mai multe detalii pe https://www.dove.com/ro/stories/campaigns/keep-beauty-real.html

Mai mult in Campanii, Inteligenta Artificiala, AI,

 

 

 


PUBLICITATE: