Dove (Unilever) cere scuze pentru o reclama din social media considerata rasista
Luni, 09 Octombrie 2017

Credit: Facebook

Desi cea mai importanta parte a creatiei Dove este semnata de o agentia de publicitate, pana la aceasta ora nu este clar inca cine a fost autorul nefericitei creatii pentru care reprezentantii marcii si-au cerut scuze. O parte din creatia digitala de proiect se face la U Studios, un departament de creatie in-house al Unilever.

adplayers. Iulian Toma

Dove (Unilever) si-a cerut scuze pentru o reclama considerata rasista in social-media. Pozitia Dove pe canalul propriu de Twitter a fost publicata sambata, 7 octombrie, la scurt timp dupa ce un make-up artist si vanzator de produse de ingrijire a acuzat marca de discriminare.

Desi cea mai importanta parte a creatiei Dove este semnata de o agentie de publicitate, pana la aceasta ora nu este clar inca cine a fost autorul nefericitei reclame pentru care reprezentantii marcii si-au cerut scuze. O parte din creatia digitala de proiect se face la U Studios, un departament de creatie in-house al Unilever.


sursa: Dove / Twitter

Mai mult in Conturi, Reglementare, 


PUBLICITATE: