Dorna vrea in 2016 mai multe incubatoare pentru copiii nascuti prematur, dupa cum a declarat pentru adplayers Nicoleta Eftimiu (foto), Director de Marketing Coca-Cola Romania, la evenimentul de lansare a campaniei Dorna, demarate alaturi de organizatia Salvati Copiii si reeditata pentru a patra oara in acest an impreuna Simona Halep.
Daca in 2015, numarul acestor sisteme complexe de mentinere a starii de sanatate a copiilor au fost in numar de 10, oficialul de marketing a preferat sa nu inainteze o cifra pentru 2016, aceasta urmand sa decurga din rezultatele campaniei din acest an.
Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania, a mai adaugat pentru adplayers ca numarul incubatoarelor depinde de necesitatile concrete in sectiile de neonatologie motiv pentru care, pe langa incubator, este nevoie si de alta aparatura pentru care este greu de estimat cat va costa integul sistem care poate porni de la 10.000 de euro dar poate ajunge si la 20.000 de euro.
Pana in prezent, campania a colectat aproximativ 400.000 euro pentru achiziatia a zeci de sisteme de incubatoare si aparatura complexa pentru mentinerea sanatatii copiii nascuti prematur.
“Pentru mine o secunda inseamna un moment de concentrare, castigarea unui meci sau pierderea lui. Pentru acesti copii o secunda inseamna mult mai mult decat pentru mine. Inseamna viata.”, a spus Simona Halep, numarul 3 WTA, la evenimentul de lansare a campaniei.
Campania Grija pentru Copii din acest an se adreseaza consumatorilor Dorna invitatia de a dona timp, secunde din viata lor, pentru a oferi o sansa la viata copiilor nascuti prematur, numarul de secunde de expunere a spotului fiind transformat in bani pentru achizitia de incubatoare.
Copiii nascuti prematur pot petrece pana la trei luni in incubatoare, pentru a ajunge la parametrii normali de viata, iar in aceasta perioada, fiecare secunda poate face diferenta dintre viata si moarte. Dorna si Simona Halep invita toti romanii sa se implice in aceasta cauza, donand timp pentru viata copiilor nascuti prematur.
Cei care aleg sa doneze timp o pot face in doua feluri pe site-ul www.dorna.ro - urmarind clipul de sustinere al campaniei sau creandu-si propriul clip de sustinere. Dorna va aduna secundele donate prin vizionarea clipurilor de sustinere, iar de fiecare data cand se cumuleaza echivalentul a trei luni, va dona cate un echipament de specialitate dedicat ingrijirii copiilor nascuti prematur.
„Ma bucur sa fac parte in continuare din acest proiect care imi este foarte aproape de suflet. Acesti copii au nevoie de timp mai mult decat oricare dintre noi si imi doresc sa-i ajut sa-l castige. Anul acesta ii indemn pe toti sustinatorii mei sa mearga si mai departe si sa devina, alaturi de mine, ambasadori ai acestei cauze. Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!” – Simona Halep, numarul 3 WTA.
„Cauza copiilor nascuti prematur este inca foarte actuala in tara noastra. Alaturi de Dorna, facem eforturi constante pentru a imbunatati situatia din maternitati. Anul acesta, toti romanii se pot implica, fie ca aleg sa doneze timp, fie ca aleg sa doneze bani pe www.salvaticopiii.ro. Ambele se vor transforma in echipamente cu care vom dota noi unitati ce au nevoie de sprijinul nostru.” a mai spus Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania.
Sub mesajul „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru Copii se va desfasura pana la finalul lunii aprilie. Inceput in 2013, proiectul sustinut de Dorna si Salvati Copiii s-a materializat pana acum in dotarea a 40 de maternitati si sectii de neonatologie cu echipament de specialitate.
Mai mult in Conturi