Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017

Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. Credit: Dorna

Credite:

MRM Partners (Interactive & Digital):

Adina Stanescu – Copywriter

Roxana Nita – Art Director

Corina Ionita – Art Director

Lorena Ciobanu – Account Manager

Catalina Popescu  - Account Executive

Andreea Sofrone  - Account Director

McCann Bucharest (creatie si strategie) :

Jonay Sosa – Creative Director

Ioana Zamfir – Copywriter

Adrian Rusu – Art Director

Laura Aldea – Account Director

Simona Popescu – Senior Account Executive

McCann PR (relatii publice si comunicare):

Mihaela Dumitrascu - PR Manager

Madalina Mihailescu - Digital & Content Specialist

Simona Ionesti - Digital & Influencers Specialist

Lavinia Chican - Senior Partner

Simona Simon - Creative Manager

UM (Media):

Sandina Crisiarcu – Head of Planning, UM

Cornel Tiron – Account Director

Dana Chitrusca – Media Manager

Anca Popescu – Senior OOH Buyer

Liliana Coman - Senior OOH Buyer

Cristina Ene – Senior Digital Planner

Andreea Gavrilescu – Digital Planner


adplayers.info

Dorna lanseaza campania #NaturaUndeNuTeAstepti, o initiativa prin care isi propune sa inspire oamenii sa se bucure de natura si sa aiba grija de mediul inconjurator, creand un liant intre orasul aglomerat si natura, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un continut de pana la 30% plante, dar si printr-o serie de activari neasteptate, chiar in inima orasului, anunta reprezentantii de relatii publice si comunicare ai campaniei.

Campania Dorna #NaturaUndeNuTeAstepti este derulata in colaborare cu agentiile MRM (digital), McCann Bucuresti (creatie), McCann PR (relatii publice) si UM (media). Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.


Odata cu lansarea comunicarii  #NaturaUndeNuTeAstepti, autorii campaniei au vizitat si invitat participantii la comunicarea Dorna sa ude un pachet supriza de pamant cu seminte de plante trimise intr-o jardiniera semnal, la demararea campaniei.
Credit: McCann PR


”Unul dintre angajamentele pe care ni le-am luat inca de la inceput este sa raspundem intotdeauna dorintelor consumatorilor nostri si sa folosim intr-un mod cat mai sustenabil resursele limitate pe care le avem. Pornind de la aceasta promisiune, am lansat in 2014 ambalajul PlantBottle™ – prima sticla PET facuta partial din plante, ca o solutie sustenabila si inovatoare. Prin #NaturaUndeNuTeAstepti vrem sa continuam acest demers si sa le oferim oamenilor natura mai aproape de ei, in cele mai surprinzatoare locuri”, a declarat Anca Nastase, Senior Brand Manager Still Drinks Romania & Moldova.

Inovatia ambalajului PlantBottle™ vine din faptul ca depinde intr-o masura mai mica de resurse neregenerabile, comparativ cu ambalajele clasice si reduce considerabil emisiile de carbon. Principala diferenta dintre ambalajele PlantBottle™ si cele PET traditionale  consta in materialele folosite pentru fabricarea recipientului. Ambalajele PET clasice sunt realizate din combustibili fosili, precum petrolul, in timp ce ambalajele PlantBottle™ sunt realizate dintr-o combinatie de materiale clasice si pana la 30% continut din plante. In PlantBottle™, o parte dintre componentele clasice pe baza de petrol au fost inlocuite cu trestia de zahar.

Ambalajele PlantBottle™ arata si se comporta exact ca PET-urile clasice, dar au o amprenta mult mai redusa asupra mediului si asupra resurselor, si sunt 100% reciclabile. Apa Dorna isi are izvorul in Carpatii Orientali, intr-o zona protejata ecologic din Vatra Dornei. Pornind din inima naturii, Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti, pana in ambalajele sale si chiar in aglomeratia orasului.

Mai mult despre McCannPR

Mai mult in Conturi, Responsabilitate Sociala, CSR, Campanii


PUBLICITATE: