Donatie de 45.000 de euro pentru copiii din programul „Vreau in clasa a 9-a!” de la Baneasa Shopping City
Vineri, 17 Iunie 2022

Aura Dinu, Director de Marketing Baneasa Shopping City: "Fiecare bursa oferita in urma acestei campanii reprezinta o sansa la educatie, o sansa pentru un viitor mai bun. Noi credem cu tarie ca educatia sta la bazele dezvoltarii sociale si profesionale si ne bucuram ca putem implica mai departe in acest demers si vizitatorii Baneasa Shopping City."

AdPlayers. info

Centrul comercial Baneasa Shopping City, lider pe piata romaneasca de fashion si entertainment, doneaza catre World Vision Romania suma de 45.000 euro pentru programul „Vreau in clasa a 9-a”.

Astfel, prin campania de strangere de fonduri „Ajuta-i sa mearga la liceu!”, desfasurata in perioada 18 decembrie - 13 ianuarie, elevii din clasele IX - XII din judetele Cluj, Dolj, Iasi, Vaslui, Ialomita si Valcea vor fi ajutati de Baneasa Shopping City pentru a-si putea continua studiile.

"Fiecare bursa oferita in urma acestei campanii reprezinta o sansa la educatie, o sansa pentru un viitor mai bun. Noi credem cu tarie ca educatia sta la bazele dezvoltarii sociale si profesionale si ne bucuram ca putem implica mai departe in acest demers si vizitatorii Baneasa Shopping City." a spus Aura Dinu, Director de Marketing Baneasa Shopping City.

Prima colaborare. Bursa lunara pentru 69 de elevi in anul scolar 2018 -2019.

Rezultatele primei colaborari dintre Baneasa Shopping City si World Vision contribuie la sustinerea a 69 de elevi selectati de World Vision Romania printr-o bursa lunara ce le-a asigurat continuarea studiilor pentru anul scolar 2018 -2019.

Colaborarea dintre centrul comercial Baneasa Shopping City si World Vision a inceput la finalul anului 2018, iar in perioada  18 decembrie - 13 ianuarie, toti clientii mall-ului au avut sansa sa contribuie la sustinerea campaniei printr-un gest simbolic. Cei care au cumparat in aceasta perioada din Baneasa Shopping City au primi cate un sticker ce trebuia lipit pe panourile special amenajate din cadrul centrului comercial. Fiecare simbol primit la casele de marcat si prins in panoul dedicat campaniei a reprezentat un pas in plus pentru accesul copiilor la educatie.

Elevii care se bucura de ajutorul acordat de Baneasa Shopping City provin din familii fara posibilitati materiale, din diverse zone rurale ale Romaniei. Acestia au rezultate bune la invatatura si isi doresc sa mearga in continuare la scoala, lipsa banilor fiind principalul impediment. Fiecare elev beneficiaza de o bursa lunara care le acopera cheltuielile de transport, rechizitele scolare, consiliere din partea echipei World Vision, dar si posibilitatea de a participa la activitati de integrare sociala.

“Fara acces la educatie, copiii Romaniei sunt captivi in saracie. Trebuie sa iesim din acest cerc vicios in care saracia duce la lipsa de educatie, iar lipsa de educatie duce la saracie. Avand acest lucru in minte, am demarat programul “Vreau in clasa a 9-a” in 2008 si ne bucura enorm sa vedem cum proiectul creste in fiecare an. Vrem sa multumim foarte mult centrului comercial Baneasa Shopping City pentru donatia consistenta de 45.000 de euro pentru acest proiect. Multumirile vin atat in numele nostru, cat si in numele copiilor nevoiasi carora le-au dat o sansa la  educatie. Impreuna putem schimba, cu adevarat, vieti”, a declarat Mihaela Nabar, director executiv World Vision Romania.

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR


PUBLICITATE: