adplayers. Iulian Toma
Doi luptatori din Ultimate Fighting Championship (UFC), TJ Dillashaw si Stephen Thompson, au trasformat un birou in ring de bataie, intr-un spot ce promoveaza noua colectie vestimentara pentru barbati Flex Collection de la Van Heusen.
Ceea ce parea sa fie o noua zi de lucru pentru doi colegi de birou, devine in cateva clipe scena unei batalii intre cei doi protagonisti ai spotului, intr-un film ce scoate in evidenta mai multe beneficii ale noii linii de imbracaminte pentru barbati Flex Collection.
Potrivit presei de marketing de peste ocean, colaborarea Van Heusen cu cei doi sportivi a fost extinsa si la nivelul competitiilor sportive transmise pe canale media „pay-tv”.
Pentru cei care credeau competitiile sportive sustinute doar de marci de imbracaminte sau incaltaminte asociate sportului, Van Heuse este un bun exemplu de curaj in comunicarea de marketing, intr-o campanie ce pune pe primul loc beneficiul flexibilitatii livrat de marca, chiar daca este vorba de o colectie de imbracaminte destinata activitatilor la birou.
sursa: MMA Mania, Adweek, Youtube
Mai mult in Conturi, Campanii, International