Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
Luni, 27 Mai 2019
 

Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV

Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea clientilor sai cu un nou continut premium care se adreseaza unui public tanar, activ, cu studii superioare si statut social ridicat.

AdPlayers. Info

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery in Romania, anunta lansarea vanzarilor de publicitate locala pentru statia TV Travel Channel.

Statia a intrat in portofoliul Discovery anul trecut, odata cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficiala a fost anuntata de curand, in cadrul unui eveniment dedicat, in spatiul Aria de la Teatrul National Bucuresti, unde peste 150 de persoane – reprezentanti ai agentiilor de publicitate, clienti si jurnalisti – au avut ocazia sa afle detalii despre noutatile din portofoliul Discovery Romania.

Astfel, incepand cu luna mai, Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea clientilor sai cu un nou continut premium care se adreseaza unui public tanar, activ, cu studii superioare si statut social ridicat.

Travel Channel este destinatia preferata a pasionatilor de calatorii si experiente noi, care pot evada din rutina zilnica urmarind gama variata de continut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numara cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere si comori („Mistere la muzeu”), mancare si cultura („Mancaruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventura („Cele mai tari curse de motociclete din lume” si „Vanatorii internationali de case”).

„Travel Channel promite sa raspunda pasiunii pentru aventura a publicului din Romania, cu un continut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicata de pe piata pentru programele axate pe calatorii si nevoia de diversificare a pietei autohtone de publicitate ne-au convins ca este momentul potrivit sa extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim sa aducem valoare adaugata clientilor care isi propun sa construiasca legaturi autentice si creative cu telespectatorii pasionati de calatorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery Romania.

Prin adaugarea Travel Channel in portofoliul sau, Discovery Media detine astazi o cota de piata medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cu un total de sapte statii TV deschise pentru publicitate in Romania.

In luna mai 2019, Travel Channel a inregistrat o audienta medie de 0.14 pe toata durata zilei si 0.17 in prime time, cu o cota de piata de 0.8% si un reach mediu de 114.000 urmaritori. Timpul mediu de vizionare inregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orase, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Discovery Media este regia de publicitate a Discovery in Romania. Pentru aceasta piata, portofoliul Discovery Media cuprinde brandurile Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Travel Channel, Animal Planet si Bollywood HD. Echipa locala de vanzari de publicitate in-house gestioneaza de peste doisprezece ani proiecte de publicitate non-standard si integrate, cu impact regional. Oferta companiei in Romania este caracterizata de un nivel inalt de competitivitate, cele sapte branduri TV acoperind profiluri de audienta complementare (segment masculin, feminin, familii).

Mai mult in Media, TV


PUBLICITATE: