Pretul accesibil livrat si in marketingul digital este unul din criteriile pentru care beneficiarii externi aleg furnizorii din Romania. O companie din SUA a ales serviciile oferite de grupul Centrade condus de Radu Florescu (foto), care exporta astazi marketing digital pentru Point Pickup, un start-up in servicii de livrarile online pentru care calitatea este la fel ca cea de pe piata americana, insa la un pret de 4-5 ori mai mic pentru serviciile oferite, a fost atractia selectarii specialistilor din Romania.
Point Pick-Up Technologies, Inc. a anuntat lansarea Point Pickup, website-ul si aplicatia de livrare rapida ce foloseste parteneri de pick-up – membri ai comunitatilor locale care sa ofere livrare accesibila catre si din orice loc.
Designul, tehnologia si conceptul aplicatiei au fost create de catre echipa Centrade Integrated, colaborand indeaproape cu echipa din SUA si este printe primele exemple de aplicatii mobile create in Romania pentru un start-up american. Spre deosebire de aplicatii care folosesc sabloane, Point Pickup este un produs creat de la zero printr-un mix de strategie, creatie, dezvoltare si know-how pentru piata de peste ocean.
Aceeasi calitate ca cea din SUA, la preturi de 4-5 ori mai mici, din Romania
“Tom Fiorita, fondator si CEO Point Pickup, a fost un contact de business cu care ne-am intalnit in SUA si care ne-a cerut detalii despre serviciile pe care le ofera Centrade” au afirmat pentru adplayers reprezentantii Centrade din Romania. “Avand limitari bugetare specifice unui start-up, solutia unor servicii la aceeasi calitate precum cele din SUA, dar la un cost de 4 sau 5 ori mai mici, a fost mai mult decat o formula atragatoare pentru a pune ideea in aplicare”.
Potrivit specialistilor, pentru ca shoppingul s-a mutat si continua sa se mute in online, piata din SUA are o cerere uriasa de livrari, iar companiile mari de livrari nu tin pasul. Incidenta cu astfel de cazuri este tot mai frecventa in special pentru urgente si livrari in aceeasi zi, oportunitatea pe care a fost construita dealtfel si potentialul dezvoltarii Point Pickup din SUA.
“Initial am discutat despre un landing page, iar pe parcurs pe baza propunerilor noastre, proiectul a crescut si noi am dezvoltat tot ce inseamna website, IOS, android, UX si design”, povestesc autorii proiectului digital din Romania.
Teritoriul pe care il acopera in acest moment Point Pickup se concentreaza pe zonele Fairfield County, CT si sudul Westchester County, NY. Aplicatia este disponibila pe Apple ITunes si in Google Play.
Tehnologia care sta la baza Point Pickup ofera un serviciu de sincronizare care pune in legatura Partenerii Pickup si comenzile facute de comercianti sau consumatori finali. Mai mult, aplicatia le ofera Partenerilor Pickup posibilitatea de a-si personaliza zona si orele in care pot oferi servicii de livrare, facand posibil ca cei care au un loc de munca cu norma intreaga, part-time sau un program aglomerat sa poata deveni parteneri Pickup si sa castige un venit suplimentar.
Mai mult in Interactive, Digital