Deutsche Telekom, Telekom Romania si Billie Eilish pun in lumina contributia pe care o aduce societatii tanara generatie
Miercuri, 19 August 2020

 

Credit: Telekom Romania 

AdPlayers. info

Sub o creatie semnata de Saatchi & Saatchi Londra, Telekom Romania saluta initiativa Deutsche Telekom si ii sustine pe tinerii din Romania care isi aduc contributia in societate si, impreuna cu castigatoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish, isi propune sa transmita un mesaj de optimism in mediul digital intr-o lume afectata de criza COVID-19, anunta reprezentantii de celei mai recente campanii de comunicare.

Potrivit informarii, prin noua sa campanie #WHATWEDONEXT, Deutsche Telekom va arata modul inspirational prin care prima generatie cu adevarat digital nativa, utilizeaza tehnologia conectata nu numai pentru beneficiul propriei generatii, ci si pentru al societatii in ansamblu.


„Suntem o generatie cu un potential atat de mare; sa cream, sa colaboram, sa comunicam, sa facem diferenta. Facem deja atat de multe lucruri uimitoare si suntem abia la inceput.” a comentat Billie Eilish.

Deutsche Telekom considera ca viata este despre a impartasi. Acum, mai mult decat oricand, facilitarea participarii in egala masura la viata sociala, economica si culturala reprezinta obiectivul principal al brandului.

„Vrem sa oferim generatiei Z o voce si o platforma prin care sa demonstram cum utilizarea tehnologiei conectate poate face o diferenta reala.” explica Wolfgang Kampbartold, VP International Market Communications la Deutsche Telekom. „Prin colaborarea lui Billie cu echipa noastra de tineri, punem in lumina potentialul incredibil al acestei generatii, pe masura ce avanseaza in viitor.”

Tinerii intre 16 si 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism

Rezultatele unui studiu publicat de Deutsche Telekom arata ca, inainte de criza COVID-19, tinerii europeni cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potentialul pe care il poate oferi tehnologia. In Germania, 84% dintre tinerii chestionati au spus ca tehnologia conectata le permite sa interactioneze cu comunitatile online cu care impartasesc pasiuni comune.

83% au declarat ca social media joaca un rol important in opozitia fata de nedreptate. Chiar inainte ca scolile si universitatile sa fie obligate sa se mute online, 90% au declarat ca au simtit ca tehnologia conectata poate fi un instrument util pentru invatare si educare. In acelasi timp, 72% au simtit ca utilizarea tehnologiei conectate a contribuit la o neintelegere a generatiei lor.

Cercetarea a fost realizata in noiembrie / decembrie 2019 de Kantar, Munchen, pentru Deutsche Telekom pe tineri cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani.

Intrucat toate generatiile experimenteaza o noua perspectiva a beneficiilor practice si sociale ale tehnologiilor conectate, Deutsche Telekom isi propune sa sprijine aceasta tendinta de optimism in mediul digital, punand in lumina modul in care generatia Z utilizeaza tehnologia conectata.

Campania internationala este lansata astazi cu un film care o prezinta pe Billie Eilish impreuna cu o serie de colaboratori inspirationali, reprezentanti ai generatiei Z, ce au povesti autentice de spus. Regizat de Vincent Haycock, filmul celebreaza lucrurile incredibile pe care tinerii le fac astazi, cu un mesaj puternic transmis de vocea reprezentativa a acestei generatii, Billie Eilish. Vedem cum aceasta generatie contesta perceptiile negative create in jurul folosirii tehnologiei de catre tineri, aratand cum o folosesc pentru a sustine lucrurile de care le pasa cu adevarat, de la campanii pentru schimbarile climatice, promovarea egalitatii, creativitatii si chiar securitatea cibernetica.

Contestand ideea ca sunt pur si simplu atasati de ecran, acest film inaugureaza misiunea Deutsche Telekom de a sprijini aceasta generatie pe masura ce isi gaseste drumul intr-o lume noua.

Prin platforma sa muzicala de mare succes, Telekom Electronic Beats, Deutsche Telekom va continua sa sustina comunicarea #WHATWEDONEXT, oferind o platforma pentru povestile inspirationale ale generatiei Z.

Deoarece o intreaga generatie cu o perspectiva revolutionara cauta sa se afirme in cele mai creative moduri, Telekom Romania ii incurajeaza pe tineri sa isi indeplineasca visele, sa isi faca auzite ideile, fara limite, online si le faciliteaza accesul la mediul digital cu oferta Mobil Nelimitat 2 in 1, cu beneficii multiple: nelimitat net 4G, minute si SMS-uri nationale.

Credite Campanie:

Creatie: Saatchi & Saatchi, London

Productie Video: Somesuch, (LA Shoot: Somesuch LA, Poland Shoot: Papaya Films)

Director: Vincent Haycock, Los Angeles, Kalifornien

Muzica: ‘When the party’s over’ by Billie Eilish & Finneas Baird O'Connell

Media: emetriq Hamburg, WPP Team Magenta, Düsseldorf

PR: Proud Robinson + Partners

Mai multe informatii despre oferta Mobil Nelimitat 2 in 1 pot fi gasite la:

https://www.telekom.ro/mobil-nelimitat-2-la-pret-de-1/

Video-ul si mai multe informatii despre campanie pot fi gasite pe www.electronicbeats.net

https://youtu.be/WpkymTRidoY

Credite Campanie:

Creatie: Saatchi & Saatchi, London

Productie Video: Somesuch, (LA Shoot: Somesuch LA, Poland Shoot: Papaya Films)

Director: Vincent Haycock, Los Angeles, Kalifornien

Muzica: ‘When the party’s over’ by Billie Eilish & Finneas Baird O'Connell

Media: emetriq Hamburg, WPP Team Magenta, Düsseldorf

PR: Proud Robinson + Partners

Mai mult in Campanii, Conturi


PUBLICITATE: