Design nou de la atelierele familiei. Noul Itsy Bitsy.
Marti, 16 Septembrie 2014
 adplayers. info
 
Sub sloganul "Bucurie in familie", GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design) au creat noile haine Itsy Bitsy. Fondate de Felix Tataru, unul din unul partenerii Itsy Bitsy, cele doua agentii "de familie" au imbracat in haina noua brandul Itsy Bitsy.
 
“Bucurie in familie“ este noul slogan al Itsy Bitsy FM si exprima pozitionarea pe piata ca singurul radio pentru parinti si copii, din Romania. Aceasta schimbare de imagine vine la un an dupa ce Itsy Bitsy si-a schimbat radical grila de programe si pozitionarea. Acum grila de programe se adreseaza parintilor si copiilor, in proportii de 50 % parintilor si 50% copiilor. Feedback-ul primit in ultimul an de la cele doua publicuri, confirma implinirea nevoii reale de educatie si entertainment pentru parinti si copii.
 
“Am lansat Itsy Bitsy cu misiunea de a fi de folos parintilor si copiilor si de a raspunde nevoilor lor intr-un mediu in permanenta schimbare. De fiecare data, inainte de a face o miscare de imagine, am inceput cu o schimbare profunda de produs, fundamentata pe nevoi reale. Acum a venit si timpul formei, sa exprimam in exterior ceea ce suntem noi in fond. Am sintetizat misiunea noastra in sloganul Bucurie in familie.” declara Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy FM.
 
“Studiile au aratat ca Itsy Bitsy FM este un brand iubit atat de copii, cat si de parintii acestora. Odata cu cei mici, Itsy Bitsy a cucerit intreaga familie, iar centrul familiei este mama. Atat noul logo, cat si noul slogan transmit ideea de familie armonioasa, in care Itsy Bitsy cauta sa fie prezent cu sfaturi, solutii si idei pentru petrecerea unui timp de calitate”, a spus Andreea Nemens, Director Executiv GMP Advertising.
 
Itsy Bitsy FM este membru activ in familiile romanilor cu copii sub 10 ani si contribuie la crearea si mentinerea armoniei in familie, la solutionarea problemelor de parenting, cu tips & tricks si solutii alternative practice.
Schimbarile din programul Itsy Bitsy FM au avut ecouri pozitive si in randul brand-urilor comerciale care sustin misiunea Itsy Bitsy FM. In primul semestru 2014 veniturile din promovarea brandurilor care targeteaza mamele, Itsy Bitsy (25-45 ani, urban) au crescut cu peste 30%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Mai mult in Conturi
 

PUBLICITATE: