Agentia de web development Navidoo, o companie membra The Group, a creat pentru Dero site-ul www.dero.ro , o componenta a campaniei de lansare pe piata a noului Dero Lichid Mic si Puternic, anunta reprezentantii de relatii publice ai grupului de comunicare.
Potrivit sursei, dezvoltat sub conceptul „Spalatul a evoluat!”, www.dero.ro este un loc in care noul Dero Lichid se dezvaluie si arata cum, de-a lungul timpului, evolutia metodelor de spalat a rufelor.
Construit ca o platforma interactiva, dupa cum spun reprezentantii agentiei, site-ul permite o interactiune directa a consumatorilor cu produsul, si da brandului posibilitatea de a furniza informatii relevante celor interesati.
Echipa Navidoo care s-a ocupat de implementarea site-ului Dero este formata din Raluca Georgescu, Account Director, Lucian Nicolescu- IT director, Anca Jecu - Account Manager, Razvan Fratila - account manager, Marian Stoian, web architect si Veronica Popescu, SEO specialist.
Dero a supervizat proiectul cu o echipa formata din Valentina Tagirtoi - Brand Building Manager Dero, Duneata Gina - Brand Executive Dero, Richard Dimitriu - Functional Trainee Dero.