De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007

AdPlayers.ro, Irina Toma)

Coca Cola a lansat bautura racoritoare cu zero zahar Coca-Cola Zero, produs care intregeste portofoliul de produse cola, fara zahar, al Companiei Coca-Cola Romania. Lansarea oficiala a avut loc aseara, in clubul Prometheus.



“Coca-Cola Zero este un produs inovator care aduce consumatorilor gustul Coca-Cola cu zero zahar”, spune Nicoleta Eftimiu (foto), Senior Brand Manager Coke TM Romania, Bulgaria si Moldova,:. „Acesta raspunde unei nevoi reale manifestate de catre consumatori si, pentru ca personalitatea brandului este una „cu 0 compromisuri”, am incercat sa gandim o campanie creativa cu „zero compromisuri”.

Potrivit companiei, Coca-Cola Zero a fost lansat cu succes in 28 de tari in 2006; in Spania, de exemplu, inregistrandu-se dupa lansare un volum al vanzarilor dublu fata de cel estimat inital. Conform aceleeasi surse, 49% dintre cei care au aflat despre noul produs l-au incercat, iar 64% dintre acestia au repetat achizitia.

Campania

Pe 9 aprilie incepea campania de teasing care lansa intrebarile “De ce nu prietene cu 0 ganduri de maritis?” sau “aventuri cu 0 implicatii?”. Mesajele au fost gandite in functie de canalul de comunicare: pe internet – “De ce nu site-uri cu 0 pop-up-uri?”, pe cinema – “De ce nu filme cu 0 pauze publicitare?”, pe panouri amplasate in intersectii – “De ce nu ore de varf cu zero intersectii blocate?” sau “De ce nu intersectii aglomerate cu zero semafoare defecte?”, pe panouri amplasate in campus – “De ce nu o petrecere monstru cu zero mahmureala?”, “De ce nu facultate cu zero restante?” sau “De ce nu relatii cu zero sentimente?”.

Campania continea canale de comunicare  -  TV, TV Screen-uri, presa si internet, care au fost completate si de o comunicare virala. In perioada de teasing (9-19 aprilie), mesajele au fost sustinute si de catre www.decezero.ro, un blog comunicat ca “un grup de terapie in care glumim pe seama micilor compromisuri”.

Campania de teasing a luat sfarsit odata cu aparitia mesajului “De ce nu acelasi gust Coca-Cola cu 0 zahar?” difuzat pe diverse canale de comunicare - TV, outdoor, presa, internet si cinema.

Componenta de advertising este sustinuta de activitati de PR si BTL (sampling in magazine, spatii publice, baruri si restaurante), de data aceasta campania de PR adresandu-se nu numai mass-media, ci si publicului larg, prin tactici guerilla ce au obiectivul de a genera word-of-mouth.

„Este una dintre cele mai ample si creative campanii de teasing si comunicare  dezvoltate de catre Compania Coca-Cola in Romania in ultimii ani.”, este de parere Nicoleta Eftimiu.

Lansarea a avut loc cu sprijinul agentiei McCann Erickson.


PUBLICITATE: